حقوق معلمان بر مبنای حقوق کارمندان دولت تعیین شود

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق معلمان بر مبنای حقوق کارمندان دولت تعیین شود، گفت: در تمام کشورهای توسعه یافته وزارت آموزش و پرورش مهم‌ترین وزارتخانه است و توجه به معیشت معلمان باید در اولویت دولت قرار گیرد.


علی وقف چی عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن گرامیداشت روز معلم، عنوان کرد: اگر بخواهیم رویه‌های مدیریتی در کشور اصلاح و بنیان‌های فکری، اخلاقی و حتی مدیریتی اصلاح شود باید به آموزش و پرورش و جایگاه معلم توجه ویژه شود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبنای حقوق کارمندان دولت باید حقوق معلم باشد، افزود: حفظ جایگاه معنوی معلم یکی از اولویت‌هایی است که باید مد نظر همگان باشد تا شان و منزلت مقام معلم بهبود یابد.
این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: اگر به دنبال حل ریشه‎ای مسائل کشور هستیم باید رویکردمان در قبال معلمان تغییر و به این قشر زحمتکش توجه ویژه‌ای کنیم.
وقف چی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در کشورهای توسعه یافته یکی از مهم‌‎ترین وزارتخانه‌ها به شمار می‎آید، گفت: این وزارتخانه تربیت نیروی انسانی و کادر مدیریتی آینده کشور را به عهده دارد لذا باید بیش از سایر وزارتخانه‌ها مورد توجه قرار گیرد نه اینکه اولویت با سایر وزارتخانه ها باشد.
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر دولت اقدامی برای معیشت معلمان نکند، باید از طریق مجلس راسا در این خصوص اقدام کنیم تا شرایط معلمان بهبود یابد.

 منبع : خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ