جزییات پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان

۳ نظر
خبرگزاری ایلنا: مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات فرهنگیان با اشاره به مصوبه هیات دولت، ابراز امیدواری کرد؛ تمامی معوقات تا نیمه آذرماه امسال پرداخت شود. منصور مجاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: براساس مصوبه هیات محترم دولت، مقرر شد ۴ هزار میلیارد تومان بصورت اوراق منتشر و بواسطه مجوزهای صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت اقتصاد و دارایی، از طریق بانک عامل (بانک ملی ایران) تبدیل به پول شده و سپس در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد. وی اظهار داشت: از این ۴ هزار میلیارد تومان، ۲ هزار میلیارد تومان بابت پاداش بازنشستگان سال ۱۳۹۴،  یک هزار میلیارد تومان بابت بدهی به بانکهای عامل بابت بازپرداخت وام دریافتی جهت پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۳ و حدود یک هزار میلیارد تومان هم بابت سایر مطالبات پرسنلی که از سالهای گذشته باقی مانده است، تخصیص داده خواهد شد. مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش افزود: به گفته کارشناسان امر، معمولاً فرایند انتشار اوراق تا تبدیل شدن به پول، حدود یک ماه بطول می انجامد، لذا امیدواریم تا ۱۵ آذرماه بتوانیم پاداش بازنشستگان سال ۱۳۹۴ را بصورت کامل و یکجا پرداخت کنیم. ضمن اینکه بخشی از این اعتبار نیز به پرداخت مطالبات بانک عامل بابت دریافت وام برای پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۳ و بخشی هم به منظور پرداخت هزینه های پرسنلی که مطالبات و معوقه های باقی مانده از ماه ها یا سالهای گذشته را شامل می شود، اختصاص خواهد یافت. مجاوری با اعلام این خبر که  پرداخت پاداش بازنشستگی حدود ۳۰ هزار بازنشسته سال ۱۳۹۳ مهرماه امسال به پایان رسید، تعداد بازنشستگان سال ۱۳۹۴ را حدود ۳۰ هزار تا ۳۲ هزار نفر برشمرد.

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای جزییات پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان

  • ب
    بهمن حسینی
    ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱
    نظام تعلیم وتربیت قطعا دروغ تدریس وتعلیم نمیدهد اینهمه دروغ برای معلمان علم وادب عذاب اور است .دروغ هر سیستمی رافاسد وبی ارزش میکند.به ارزشهای اسلامی وانسانی مقید باشیم.
    • ا
      افسون
      ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۵۵
      تامین اجتماعی قول داده بودبیستم هرماه برای گیرندگان حقوق ازبانک رفاه پرداخت خواهدشدولی دوماهه که این اتفاق نمی افتدلطفابه قولی که میدهیدعمل کنیدماروی حرف شماحساب بازکرده بودیم.افسوس که هیچ بود
      • ر
        رسول
        ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۳۱
        حالا میگن 15 آذر ولی میره واسه 15 اسفند 1ساله ببخود مارو معطل خودشون کردن

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ