جذب ۷۰۰ نفر در سازمان تعزیرات حکومتی

۱ نظر
خبرگزاری ایرنا : معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: ۷۰۰ نفر برای منصب قضاوت جذب سازمان تعزیرات حکومتی می شوند. به گزارش ایرنا جواد فرشباف ماهریان یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: ۳۵۰ نفر در سال جاری و ۳۵۰ نفر دیگر نیز در سال ۹۶ جذب این سازمان می شوند. وی تصریح کرد که فرآیند جذب ۳۵۰ نفر از حدود مهر ماه آغاز شده که تا مدتی دیگر خاتمه می یابد. فرشباف ماهریان با بیان اینکه ۳۵۰ نفر دیگر نیز سال آینده با برگزاری آزمون جذب خواهند شد، ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته این ۷۰۰ نفر دارای تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد خواهند بود. وی اضافه کرد: تقویت هرچه بیشتر نیروهای انسانی تعزیرات حکومتی در استان منتهی به افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت ها در راستای وظایف ذاتی تعزیرات حکومتی می شود. معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطر نشان کرد: این امر نیز به نوبه خود منجر به بهبود مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، تقویت احساس امنیت اقتصادی برای تولید کنندگان و واردکنندگان قانونی کالا می شود. فرشباف ماهریان یادآورشد: با توجه به جایگاه ویژه هرمزگان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تقویت منابع انسانی اداره کل تعزیرات حکومتی استان دارای اهمیت خاصی بوده و نگرش ویژه ای نسبت به این اولویت وجود دارد. در پایان این مراسم سید مرتضی مدنی فدکی به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی هرمزگان معرفی و از زحمت های روح الله آبداریان مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی هرمزگان تقدیر شد.

برای مشاهده اخبار استخدام سازمان تعزیرات حکومتی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب ۷۰۰ نفر در سازمان تعزیرات حکومتی

  • م
    محمود
    ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۴۴
    یعنی یکنفرازقبولیای پارسال یا کسی ازدوستان واشنایان افراددراین پیج نیستن که شاغل دردیوان باشن وازمیزان دقیق حقوق ومزایای دیوان مطلع باشن؟؟؟؟بگید ترا خدا کسی قرارنیست بگیره ازشون

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ