جذب ۵۷ درصدی تسهیلات اشتغال زایی مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از جذب ۵۷ درصدی تسهیلات اشتغال زایی مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رحیمی صبح سه شنبه در بازدید از کارگاه های اشتعال زایی معلولان در بیرجند اظهار داشت: در سال جاری هشت میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی مختص معتادان بهبود یافته، زنان سرپرست خانوار و معلولان استان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه تاکنون از این مبلغ پنج میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان ابلاغ شده است، بیان کرد: در این مدت ۲۸۲ طرح به مبلغ چهار میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان برای دریافت این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.
جذب سه میلیارد تومان تسهیلات
معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی اضافه کرد: از این تعداد تاکنون ۲۰۵ نفر موفق به جذب سه میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومان از این تسهیلات شده اند.
رحیمی با اشاره به اینکه از این رقم ۱۳۵ میلیون تومان در شهرستان بیرجند پرداخت شده است، افزود: همچنین ۱۳۴ میلیون تومان به مددجویان فردوس، ۲۹۸ میلیون تومان نهبندان و ۹۸۸ میلیون تومان نیز در شهرستان طبس بوده است.
به گفته وی تاکنون بالغ بر ۵۷ درصد تسهیلات اختصاص یافته به این تسهیلات جذب شده است.
معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی مددجوها برای دریافت تسهیلات را نداشتن ضامن معتبر اعلام کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده مقرر شد بانک های عامل روند پرداخت تسهیلات را تسهیل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سازمان بهزیستی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ