جذب ۵۰ هزار معلم برای سال تحصیلی جدید

۲۶۰ نظر


حسین خنیفر گفت: بر اساس آخرین مذاکرات صورت گرفته سازمان امور اداری و استخدامی با استخدام ۲۵ هزار نفری معلم از طریق کنکور و برای مهر سال ۹۸ موافقت خواهد کرد.

حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره آخرین وضعیت مذاکرات با سازمان امور اداری و استخدامی برای جذب معلم گفت: بر اساس آخرین مذاکرات صورت گرفته سازمان امور اداری و استخدامی با استخدام ۲۵ هزار نفری معلم از طریق کنکور برای مهر سال ۹۸ موافقت خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در تلاش هستیم از طریق ماده ۲۸ که فارق التحصیلان دانشگاهی زیر ۳۰ سال و با معدل ۱۵ به بالا هستند نیز حدود ۲۵ هزار مجوز جذب بگیریم و کسری معلم را جبران کنیم.

وی در ادامه در توضیح بیشتر مهارت آموزان ماده ۲۸ گفت: علاقه‌مندان به معلمی که زیر ۳۰ سال هستند و در رشته‌های مورد نیاز ما فارغ‌التحصیل شده‌اند، می‌توانند در آزمونی که توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود شرکت کنند، در صورت قبول شدن وارد مصاحبه‌ای می‌شوند که ویژگی‌های عمومی آن‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد، بعد از قبولی در مصاحبه‌ها به عنوان مهارت آموز ماده‌ی ۲۸، وارد سیستم آموزشی می‌شوند و پس از یک سال آموزش در نهایت به صورت رسمی_آزمایشی استخدام می‌شوند.

پیگیری وضعیت احکام دانشجو معلمان با دانشگاه فرهنگیان نیست

وی همچنین در ادامه درباره وضعیت احکام دانشجو معلمان اظهار کرد: پیگیری وضعیت احکام دانشجو معلمان با دانشگاه فرهنگیان نیست و این دانشگاه صرفا وظیفه تربیت نیروی انسانی را بر عهده دارد، ولی به خاطر تسهیل کار دانشجویان این مسئله را پیگیری کردیم که آقای علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزشی اظهار کردند پیگیری‌ها به نتایج خوبی رسیده است.

وی در ادامه اضافه کرد: اصلاح احکام انجام می‌شود.

منبع : خبرگزاری میزان

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۶۰ نظر برای جذب ۵۰ هزار معلم برای سال تحصیلی جدید

  • ع
    علی
    ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۲
    ♨️📢احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش ‌و پرورش در مرداد
    📋 معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام نیرو در آموزش و پرورش خبر داد و گفت که به احتمال زیاد آزمون جامع استخدامی دولت در مرداد ماه برگزار و حدود 20 هزار نفر برای آموزش و پرورش پذیرفته خواهند شد.
    🔹وی همچنین از تبدیل وضعیت 10 تا 12 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی، معلمین حق‌التدریس و نیروهای پیش دبستانی از محل قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
    💢جذب 45 هزار دانشجومعلم و پذیرفته شده ماده 28 دانشگاه فرهنگیان در سال جدید
    ⬅️متقاضیان برای مشاهده جزئیات خبر به لینک زیر مراجعه نمایید.
    🎁35 درصد تخفیف کتاب الکترونیکی جامع و یکپارچه درس و نکات آموزشی به همراه اصل سوالات آزمونهای استخدامی با پاسخنامه تشریحی
    ♨️ جامع ترین و کاملترین منبع مطالعاتی مناسب برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش
    ♨️ ارسال رایگان ویرایش های جدید + سوالات آزمونهای سال 97
    📚دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزش و پرورش (با پاسخنامه)
    📚اصل سوالات عمومی دفترچه آزمون های استخدامی برگزار شده توسط سنجش (شامل سوالات سال 97)
    🎁دانلود رایگان سوالات استخدام آموزش و پرورش به همراه جزوه های رایگان
    ⬇️ مشاهده آگهی های استخدامی از طریق برنامه موبایل رایگان «ای استخدام»
    📌 دوستان خود را از آخرین خبر استخدام آموزش و پرروش مطلع کنید :

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ