جذب ۴۲ پرستار در همدان از اول خردادماه

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از جذب ۴۲ پرستار در همدان خبر داد و گفت: آزمونی نیز برای جذب نیروی قراردادی پرستار در ۶ ماهه ابتدای امسال برگزار خواهد شد.


به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «گلایه پرستاران از عدم بکارگیری آنها در بیمارستان‌ها» عنوان یکی از سوژه‌هایی است که مردم در سامانه «فارس من» ثبت کرده‌اند.
این موضوع عنوان شده که پس از اتمام طرح پرستاران در بیمارستان‌ها آنها را به کار نمی‌گیرند در صورتی که مراکز درمانی به آنها نیاز دارند.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در این زمینه با بیان اینکه چون شرایط جذب وجود نداشت از ابتدای سال نگران بیکاری پرستاران بودم اظهار کرد: البته بیمارستان‌ها به نیروی پرستار نیاز داشتند و شرایط جذب مانع از این کار می‌شد.
وی کادر پرستاری را شامل کارشناسان پرستاری، بیهوشی، اتاق عمل، بهیار و کمک‌پرستار عنوان کرد و با بیان اینکه شرایطی باعث بیکاری تعدادی از آنها شده بود گفت: نیروهای بیکار مدام با من در ارتباط بودند و تقاضای رفع مشکل داشتند.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد:‌ خوشبختانه با مساعدت رئیس دانشگاه و معاون توسعه و درمان او و نیز با پیگیری‌های مداوم مجوز جذب ۴۲ کادر پرستار شرکتی گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه از یکم خردادماه ۴۲ نفر کادر پرستار بیکار به بیمارستان‌ها معرفی می‌شوند گفت: آزمون قراردادی دانشگاه علوم پزشکی نیز برگزار خواهد شد که تعدادی از افرادی که جذب شده‌اند از کادر پرستاری هستند.
شیرانی با بیان اینکه خوشبختانه ۴۲ خانواده با این امکان شغل پیدا می‌کنند و محوریت نیز بر جذب پرستاران آقاست افزود: بین ۶۵ تا ۷۰ درصد نیروهای جذب شده کادر پرستار مرد هستند.
وی بیان کرد: در سالی که مشکلات اقتصادی وجود دارد و از طرفی مقام معظم رهبری توصیه به ازدواج جوانان دارند، اگر یک نفر سرکار برود یعنی یک خانواده تشکیل می‌شود و این بسیار ارزشمند است.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تاکید به اینکه آزمونی برای نیروی قراردادی نیز در ۶ ماهه ابتدای امسال برگزار خواهد شد افزود: برگزاری این آزمون همکاری معاونت توسعه دانشگاه را می‌طلبد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نگران کارشناسان بیهوشی و اتاق عمل و پرستارانی هستم افزود: دست یاری به سوی مسوولان دراز می‌کنیم تا این مشکلات حل شود.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستار اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ