جذب ۴۱ هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان در سال‌جاری

۳ نظر

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: امسال ردیف جذب 24 هزار دانشجو معلم از طریق کنکور سراسری 97 در دوره‌های 4 ساله دانشگاه فرهنگیان و 17 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی پیش‌بینی‌ شده است.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مهم‌ترین رکن دانشگاه فرهنگیان دانشجو معلمان هستند، اظهار کرد: امسال ردیف جذب 24 هزار دانشجومعلم از طریق کنکور سراسری 97 در دوره‌های 4 ساله دانشگاه فرهنگیان و 17 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی پیش‌بینی‌ شده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان از بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین دانشگاه‌های کشور است، گفت: دانشگاه فرهنگیان از سال 1390 با تجمیع مراکز تربیت‌معلم سراسر ایران تاسیس شد و دارای 98 واحد دانشگاهی در قالب 64 پردیس و 34 مرکز وابسته به پردیس است.

خنیفر مهم‌ترین هدف راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان را تامین، تربیت و توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی وزارت آموزش‌وپرورش ذکر کرد و افزود: تربیت‌ معلمان فرهیخته و نخبه کشور با استفاده از تاثیر فعالیت‌های تربیت‌بدنی بر غنی‌سازی اوقات فراغت، سلامت جسمی و روحی، اخلاق‌مداری و پویایی آنها با عنایت به الگوپذیری نسل‌های آینده از این گروه متخصص در جامعه اسلامی از جمله اهداف فعالیت این دانشگاه در کشور است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با برشمردن برنامه‌های این دانشگاه در استان خوزستان، خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به امر آموزش دانشجو معلمان، تبدیل رویکرد مهارت‌آموزی و مهارت ورزی به گفتمان غالب و تغییر نگرش در الگوهای ارتباطی مدیریتی از جمله مهم‌ترین راهبردهای مدیریت دانشگاه در خوزستان است.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

 

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای جذب ۴۱ هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان در سال‌جاری

  • ع
    عاطفه قربی
    ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۲۲:۱۷
    سلام سال۹۷دانشگاه فرهنگیان تاچه رتبه ای دانشجو می پذیرد.ممنون میشم اگه سریع جوابموبدین.سوال من سوال خیلی ازدانش آموزهاهست.
    • H
      Hadi
      ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۷
      سلام . اینکه میگن 24 هزار معلم پذیرش میکنن ‌یعنی فقط از رشته انسانی هستش یا از رشته ای دیگه هم هست.؟؟. و سهمیه آذربایجان چنده؟؟؟ از این 24 چقد میشه؟!
      • س
        سنا
        ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۳۸
        از تمام رشته ها اون مقدار پذیرش میکنن

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ