جذب ۳۸ هزار نفر از نیروهای حق التدریس در آموزش و پرورش

۱ نظر
خبرگزاری تسنیم : عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۸ هزار نفر از نیروهای حق التدریس، پیش دبستانی و آموزش دهنده‌ها در وزارت آموزش و پرورش جذب و ساماندهی می‌شوند. اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در املش اظهار داشت: ۳۸ هزار نفر از نیروهای حق التدریس، پیش دبستانی و آموزش دهنده‌ها در وزارت آموزش و پرورش جذب و ساماندهی می‌شوند. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام داشت: طرح جذب و ساماندهی ۳۸ هزار نیروی حق التدریس، پیش دبستانی، جامانده‌های پیش دبستانی و آموزش دهنده‌ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مرحله نهایی رسید. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  افزود: جذب افراد مذکور با حداقل ۵ سوادآموز مربوط به سال ۹۱ براساس مدرک و رشته تحصیلی و تجربه کار براساس اولویت جذب و برای سال تحصیلی آینده به مرحله نهایی رسیده و تا اواخر هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود. رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت: اگر این طرح تا آخر تیرماه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و قانون شود، به دولت ابلاغ شده و وزارت آموزش و پرورش می‌بایست در مردادماه نسبت به جذب و ساماندهی این افراد برنامه‌ریزی و اقدام کند. نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۴ یعنی ۸ سال آینده به ۶۵۰ هزار معلم در رشته‌ها و مقاطع مختلف نیاز دارد افزود: این افراد از دانشگاه فرهنگیان و تحصیلکرده‌های دانشگاهی براساس نیاز و با برگزاری آزمون، جذب می‌شوند.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب ۳۸ هزار نفر از نیروهای حق التدریس در آموزش و پرورش

  • ح
    حق التدریس
    ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۹
    سلام
    تا کی ما چشم انتظار باشیم تا ماده 17 وتبصره10 بعد از 2 سال به سرانجام برسد چرا حدود یک سال فقط در مجلس فقط هر کدام از نمایندگان مجلس ودر سایت اظهار نظر می کنند چرا وزیر آموزش وپرورش پاسخگو نیروهای زحمتکش حق التدریس نیستند ما هم خانواده داریم ما از پس مخارج خانواده بر نمیایم ما امنیت شغلی نداریم
    خواهشمندیم بعد از ماه ها چشم انتظاری واسترس برای خانوادها این قانون را به سرانجام برسانند
    از تمام عزیزان که برای استخدام نیروهای حق التدریس قدمی برم دارند صمیمانه تشکر و قدردانی را داریم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ