جذب ۳۵۰۰ عضوهیات علمی دانشگاه آزاد در فراخوان ۹۵

۲ نظر
خبرگزاری ایسنا : معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از انتشار اولین فراخوان جذب هیات علمی این دانشگاه در سال ۹۵ برای استخدام تمام وقت اعضای هیات علمی در رشته های مختلف و مورد نیاز این دانشگاه خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این فراخوان، در رشته های مختلف و مورد نیاز واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تقاضای جذب اعضای هیات علمی تمام وقت با توجه به تعداد مورد نیاز ثبت شده در سامانه انجام می شود. وی با اشاره به فعال شدن سامانه جذب هیات علمی به آدرسjazb.iau.ir از روز ۱۶ بهمن ماه گفت: داوطلبان پس از رویت سامانه و آماده کردن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن می توانند درخواست خود را در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در سامانه تقاضای استخدام هیات علمی اعلام شده، ثبت کنند. سامانه مذکور تا ۲۰ اسفند برای ثبت نام باز خواهد ماند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسین زاده لطفی با بیان این فراخوان به مدت یک ماه از تاریخ شروع ثبت نام فعال است، افزود: بدیهی است دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی پرونده های دریافتی از متقاضیان استخدام اعضای هیات علمی تمام وقت و بررسی در کارگروه های علمی و عمومی و در نهایت طرح در هیات اجرایی جذب هیات علمی استان ها در خصوص استخدام آنها تصمیم گیری می کند. معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با توجه به تقاضای واحدها برای جذب هیات علمی، در فاز اول نزدیک به ۳۵۰۰ نفر جذب خواهند شد.

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جذب ۳۵۰۰ عضوهیات علمی دانشگاه آزاد در فراخوان ۹۵

  • ر
    رها
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۱۰
    سلام وقت ثبت نام اینترنتی تموم شده؟ من رفتم نتونستم ثبت نام کنم
    • ط
      طلا
      ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۰۹
      سلام
      کل اعلام نیاز فراخوان 951 برای سراسر کشور 1057 نفر می باشد.
      استان تهران 237 نفر-حدود یک چهارم
      استان هرمزگان 97 نفر
      استان لرستان صفر
      استان چهامحال صفر
      استان بوشهر 18 نفر
      در این بین دیده می شود مراکزی که به عنوان ضرر ده هستند و دانشجو ندارند 2 نفر اعلام نیاز کردند-این تخصیص بر اساس تعداد دانشجو و شرایط مالی واحد هست؟؟؟
      و مراکز یا با واحد ها با پتانسیل بیشتر (تعداد دانشحو وضعیت مالی وجود امکان جذب بالای دانشجو تقاضاهای جذبشان که اعلام کرده اند کلا حذف شده.....
      نحوه تخصیص ظرفیت ها چیست؟؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ