جذب ۲۱۳ نیرو در آموزش و پرورش همدان

۲ نظر
مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: بزودی ۲۱۳ نیرو از طریق ماده ۲۸ در آموزش و پرورش این استان جذب می شوند. به گزارش ایرنا محمد پورداود روز یکشنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته شهرستان ملایر اظهار کرد: همچنین ۲۵ هزار نیرو نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان در کل کشور استخدام می شوند که خبری خوش برای دانش آموختگان است. وی افزود: در چهار سال آینده هر سال ۱۰۰ هزار معلم به جمع پیشکسوتان اضافه می شود و رویکرد دولت در این راستا این است که ۱۰۰ هزار نیرو را جایگزین این تعداد بازنشسته کند. وی با بیان اینکه اولویت استخدام با فرزندان فرهنگیان است ابراز امیدواری کرد: در این پروسه چهار ساله فرزندان فرهنگیان در این استان جذب آموزش و پرورش شوند. پورداود همچنین رفع مشکلات معیشتی و رفاهی بازنشستگان و شاغلان آموزش و پرورش را از اولویت های مهم برشمرد و افزود: وزیر آموزش و پرورش قول مساعد داده که در هفته های آینده از محل یک درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان پرداخت شود. وی با تاکید بر اینکه پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در دستور کار است ادامه داد: با پیگیری های انجام شده بخشی از مطالبات فرهنگیان این استان پرداخت شد و طبق قول مساعد وزارت خانه بخش دیگری از مطالبات نیز پرداخت می شود. مدیرکل آموزش و پرورش همدان در ادامه گفت: راهبرد اصلی دستگاه تعلیم و تربیت و همه ارکان نظام این است که آموزش و پرورش به عنوان گفتمان ملی تبدیل شود و محور این گفتمان نیز معلمان هستند. پورداود بازنشستگان فرهنگی را سرشار از تجربه دانست و بیان کرد: چنانچه به پیشکسوتان فرهنگی اهتمام ویژه داشته باشیم و همچنان آنان را در صدر قرار دهیم، این امر انگیزشی است برای افراد شاغل در آموزش و پروش و یا افرادی که می خواهند حرفه معلمی را انتخاب کنند. وی با بیان اینکه کرامت معلمان از رویکردهای اصلی آموزش و پرورش استان همدان است تاکید کرد: مناطق آموزش و پرورش سراسر استان باید از بین پیشکسوتان مشاوری را برای پیگیری امور آنان تعیین کنند. رئیس آموزش و پرورش ملایر نیز تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان را اولویت این نهاد عنوان کرد و گفت: ما امانتدار شریف ترین قشر جامعه هستیم و باید همیشه قدردان زحمات معلمان به ویژه بازنشستگان باشیم. هادی سلگی ادامه داد: طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش آموزانی را باید تربیت کنیم که برابر این سند و در حوزه های مختلف رشد پیدا کنند. وی ابراز امیدواری کرد: روزی برسد که آموزش و پرورش دغدغه اصلی نظام شود و جایگاه و شان معلمان به اندازه ای باشد که در دین و شریعت ما به آن ارج گذاشته شده است. به گزارش ایرنا، در این آیین از ۲۰۰ فرهنگی ملایری که در سال گذشته تاکنون بازنشسته شدند و همچنین از روسای آموزش و پرورش ملایر از بعد از انقلاب تاکنون تجلیل شد.

 منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جذب ۲۱۳ نیرو در آموزش و پرورش همدان

  • آ
    آرزو
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۱۶
    سلام من دوره کارشناسیم راتمام کردم ولی هنوزمدرکم رانگرفتم میتوانم برای آزمون استخدامی آموزش وپرورش شرکت کنم؟
    • ر
      رضا
      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۳۵
      سلام،
      تاریخ فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی یا کاردانی تا روز آزمون و تاریخ پایان خدمت سربازی برای آقایون تا روز آزمون مورد قبوله و روال اداری مدارک حتی بعد از آزمون یا تا آزمون میتونه انجام بشه و در مدارک هم تاریخ های دقیق اتمام ذکر میشه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ