جذب ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در دهلران

فرماندار دهلران گفت: تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان جذب شده که ۵۰ میلیارد ریال بیشتر از سقف تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی موسوی ظهر سه شنبه در جریان نشست سازمان های زیر مجموعه وزارت تعاون و رفاه اجتماعی در دهلران با اشاره به ظرفیت های نفت و گاز، آب و خاک و کشاورزی شهرستان و تولید ۹۸ درصد نفت و گاز غرب کشور و ۶۰ درصد محصولات کشاورزی استان در دهلران افزود: با وجود سامانه گرمسیری، گشایش مرز چیلات در آینده، چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک و مهران، احداث نیروگاه سیکل ترکیبی برق ۵۰۰ مگاواتی و پالایشگاه تا سال ۱۴۰۰ ، دهلران به شهرستانی توسعه یافته و یکی از مناطق برتر کشور تبدیل خواهد شد.
فرماندار دهلران از استاندار ایلام در خصوص حمایت از طرح های اشتغالزایی این شهرستان و اخذ مجوز ماده ۵۶ برای چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک و مهران تقدیر کرد.
موسوی از نماینده مجلس و مدیر کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی و سایر مسئولان خواست در خصوص تعیین تکلیف ماده ۴۷ در خصوص بکارگیری نیروهای بومی در شرکت ها پیگیری های لازم را انجام دهند .
وی به آزمون استخدامی ان جی ال دهلران در آذرماه جاری هم اشاره کرد و گفت: در این آزمون ۱۵۰ نفر از نیروهای بومی جذب و بکارگیری می شوند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ