جذب ۱۰۴ سرباز معلم در آموزش و پرورش البرز

۳ نظر
خبرگزاری ایرنا: معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل اموزش و پرورش البرز گفت: با توجه به کمبود معلم در این استان ، ۱۰۴ سرباز معلم برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مدارس البرز جذب شدند. حسین رحمانیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای آمادگی این سرباز معلمان دوره های آموزش مهارت های بدو خدمت معلمین وظیفه در استان البرز پیش بینی و در حال برگزاری است. وی اظهار کرد: سرباز معلمان در یک دوره آموزشی ۵۴ ساعته مهارت های بدو خدمت شرکت می کنند که این دوره ها به مدت ۱۰ روز با هدف کیفیت بخشی به آموزش در کلاس های درس در دستور کار قرار گرفته است. وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با ویژگی ها ی شغل معلمی و مهارت های لازم تدریس آشنا می شوند. معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآور شد: این سرباز معلمان در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید ساماندهی می شوند . رحمانیان تصریح کرد: با صدور بخشنامه ای از سوی وزارت آموزش و پرورش ضوابط جذب سرباز معلمان در سال جاری اعلام شد و با هماهنگی های انجام شده با معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی و هسته گزینش از بین متقاضیان علاقمند واجد شرایط تعداد ۱۰۴ نفر به عنوان سرباز معلم در آموزش و پرورش استان البرز پذیرفته شده اند. وی خاطر نشان کرد: براساس ضوابط مندرج در شیوه نامه ، دارندگان مدارک فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس در رشته های مختلف از جمله کامپیوتر، معماری، عمران، ریاضی، فیزیک، حسابداری، شیمی، آمار، زبان عربی، زبان انگلیسی و … به عنوان سرباز معلم وظیفه جذب آموزش و پرورش شده اند.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای جذب ۱۰۴ سرباز معلم در آموزش و پرورش البرز

  • ب
    بهنام
    ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۲۱:۴۱
    شرایط سرباز معلمی در سال ٩۶ چگونه است آیا میتوان بعد از آموزش و خدمت استخدام شد؟
    • ه
      هومن
      ۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵
      من فوق لیسانس حسابداری با گرایش حسابرسی هستم؛ می‌خواستم بدونم شرایط برای من چطوره؟؟؟
      • ا
        اسماعیل
        ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۲۳:۱۰
        سلام ببخشید من سطح دو حوزه علمیه هستم من عربی رو کاملا مسلط هستم میخواستم بدونم میتونم سرباز معلم بشم لطفا اگه میشه جوابمو بدین ممنون اگر میشه لطفا راهشو بهم بگین انجام بدم

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ