جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش بوشهر

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: شرایط جذب سربازمعلمان در آموزش و پرورش بوشهر برای سال ۹۷ اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر غلامی ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگار این اداره در اتاق کنفرانس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان به تشریح شیوه نامه جذب سرباز معلم در سال ۹۷پرداخت.
ناصر غلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش در راستای تامین بخشی از کمبودهای نیروی انسانی در رشته های مرتبط با طرح طبقه بندی مشاغل معلمان سرباز معلمانی را در سال ۹۷ جذب می کند.
وی افزود: افراد داوطلب که دارای مدرک لیسانس در رشته های مرتبط با نیاز در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان هستند می توانند حداکثر تا تاریخ ۹۷/۲/۹ (که قابل تمدید نمی باشد) به ادارات آموزش و پرورش مناطق آموزشی محل سکونت خود مراجعه نمایند.
غلامی ادامه داد: افراد داوطلب باید دارای دفترچه آماده به خدمت با تاریخ اعزام تیرماه ۹۷ و شهریور ۹۷ و بدون مهر غیبت و هم چنین بدون کسری خدمت باشند.
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: افراد، پس از طی مراحل ثبت نام و مصاحبه ی موردی در هسته گزینش، در صورت اخذ تایید و تشخیص دارا بودن سلامت جسمی، روحی و روانی و در صورتی که از سازمان نظام وظیفه تقاضای معافیت نکرده باشند جذب خواهند شد.
این مقام مسئول بیان داشت: در مرحله بعد افراد برای گذراندن دوره آموزش نظامی و هم چنین آموزش تربیت معلمی و شیوه های کلاس داری اعزام خواهند شد.
ناصر غلامی با تاکید بر این که افراد نمی توانند دارای کسر خدمت باشند و الزاما باید ۲سال در آموزش و پرورش خدمت نمایند گفت: اولویت جذب به داوطلبان مناطق محروم و روستایی اختصاص داده شده چون محل خدمت افراد مذکور نیز در همان مناطق و برای تدریس خواهد بود.
غلامی در پایان اعلام داشت: در پایان شهریور ۹۷ افرادی که مراحل نهایی جذب را گذرانده باشند برای تدریس به مناطق آموزشی معرفی خواهند شد.

برای مشاهده جدول اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ