جذب سربازان نخبه پژوهشی در پژوهشگاه علوم ورزشی

۱ نظر

رییس پژوهشگاه علوم ورزشی با اشاره به عقد تفاهمنامه همکاری با بنیاد ملی نخبگان گفت: به منظور حمایت از سربازان نخبه پژوهشگرعلوم ورزشی به دنبال آن هستیم تا با جذب سربازان نخبه، عملکرد موفقی در اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی داشته باشیم.

علی شریف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک هفته پژوهش اظهارکرد: طی مدت ۳ ماهی که در راس پژوهشگاه علوم ورزشی قرار گرفتم، نخستین اقدام برنامه‌ریزی بر روی کتابچه کاربست یافته‌های پژوهشی بود که در هفته پژوهش رونمایی و به صورت کاربردی عملیاتی خواهد شد.
وی گفت: اجرای تحقیقات سفارش محور با رویکرد مشارکت با دستگاههای اجرایی در دستور کار قرار گرفت و در این راستا در جریان کار مشترکی که با اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم داشتیم، ۳ طرح تحقیقاتی نیازمحور به پژوهشگاه سفارش شده که برای هر کدام از آنها برگه درخواست پروپوزال تنظیم و به کلیه دانشکده‌های تربیت بدنی سراسر کشور ارسال شد. ماحصل این رقابت علمی دریافت ۹ پرپوزال علمی بوده که در مرحله ارزیابی و داوری هستند تا اجرایی شوند.
رییس پژوهشگاه علوم ورزشی از دیگر اقدامات انجام شده در طی مدت ۳ ماه حضورش در پژوهشگاه جذب سربازان نخبه پژوهشگر عنوان کرد و افزود: طی تفاهمنامه‌ای که با بنیاد ملی نخبگان منعقد شده است، برای حمایت از سربازان نخبه پژوهشگر در حوزه علوم ورزشی و اجرای طرح‌های پژوهشی، سربازان نخبه پژوهشگر را جذب و در جهت فعالیت در اجرای طرح‌های پژوهشی در پژوهشگاه دوره خدمت خود را سپری خواهند کرد.
شریف نژاد در پایان خاطرنشان کرد: ۴ محصول فناوری پژوهشگاه از جمله؛ پرچم ویبره فوتبال، شبیه‌ساز قایقرانی، کفش هوشمند و پنجه کربنی ویژه ورزشکاران قطع عضو و ربات توانبخشی زانو از جمله محصولات فناوری ورزشی پژوهشگاه هستند که در طی یکسال‌ونیم گذشته برنامه‌ریزی شده بودند، درحال حاضر به مرحله اجرا درآمدند که در هفته پژوهش رونمایی خواهند شد و آماده سرمایه‌گذار و تجاری‌سازی می‌شوند. همچنین در راستای حمایت از نخبگان جوان و ایجاد فضای اشتغال برای این افراد از دوازده عنوان استارت آپ ورزشی که ایده های جدید در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری داشتند حمایت شده است که امیدواریم طی سال آتی نمونه های اولیه این محصولات تولید و رونمایی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار و اطلاعیه های استخدام نخبگان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب سربازان نخبه پژوهشی در پژوهشگاه علوم ورزشی

  • ف
    فرزی
    ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷
    سلام .کسری خدمت جبهه بابامو گرفتم اوردم برا جایی ک خدمت میکنم قسمت نیروی انسانیش ثبتش کرد سپاه خدمت میکنم.الان دیگه تمومه؟ کارت دیگه ای نداره ؟ یا نظام وظیفه نباید برم؟؟؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ