جذب رسمی ۱۳۰۰ نیروی حق التدریس در دانشگاه فنی و حرفه ای

۲ نظر

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به جذب ۱۵۰ نفر هیات علمی جدید در این دانشگاه، افزود: ۱۳۰۰ نیروی حق التدریس این دانشگاه به صورت رسمی جذب خواهند شد.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ابراهیم صالحی‌عمران با بیان اینکه ۲۲۰ هزار دانشجو در ۱۶۰ رشته تخصصی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در حال تحصیل هستند، افزود: این دانشجویان در ۱۷۳ دانشکده به صورت تکنسین و حرفه‌ای دروس فنی را فرا می‌گیرند.
وی ادامه داد: هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تربیت نیروی تکنسین بوده و تربیت نیروی تکنسین در بین نیروهای مهارتی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و تکنسین و کارگر ماهر در بحث تولید بسیار موثر هستند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از دریافت مجوز افزایش رشته برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ۲۲۸ رشته کارشناسی ناپیوسته به رشته‌های این دانشگاه افزوده می‌شود.
وی با اشاره به جذب ۱۵۰ نفر هیات علمی جدید در این دانشگاه، افزود: همچنین ۱۳۰۰ نیروی حق التدریس این دانشگاه به صورت رسمی جذب خواهند شد.
صالحی عمران با بیان اینکه به‌روزرسانی رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دستور کار است، ادامه داد: در حال حاضر به‌روزرسانی رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دستور کار قرار دارد و در این زمینه هیچ‌گونه عجله‌ای نداریم و سعی می‌شود این اقدام بر اساس آمایش سرزمین انجام شود.
وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای یک دستگاه ماموریت‌گرا بوده و فعالیت این دانشگاه رابطه تنگاتنگی با مقوله اقتصاد در کشور دارد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه هدف این دانشگاه تربیت نیروی کارآفرین و خود اشتغال است، گفت: ۱۰۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای وارد بازار کار می‌شوند.
صالحی عمران با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای دولت کادر تربیت نمی‌کند، افزود: در حال حاضر و در شرایط بحرانی اقتصادی و وجود تحریم‌های متعدد، تکیه بر توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های اقتصادی می‌تواند در بهبود شرایط بسیار کمک کند.
وی ادامه داد: آموزش‌های فنی می‌تواند به تربیت نیروهای متخصص کمک کند و نقش دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تربیت نیروی فنی با توجه به ارتباط با بدنه کار بسیار موثر است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جذب رسمی ۱۳۰۰ نیروی حق التدریس در دانشگاه فنی و حرفه ای

  • .
    ...
    ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۰۹
    ببخشید با چه مدرکی استخدام میکنن
    • م
      میکاییل
      ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۲۵
      واقعا عالیه خدا کنه زودتر انجام بشه الان حدود یک سال و نیم هست که منتظریم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ