جذب دانشجویان دکتری شاهد و ایثارگر به عنوان هیئت علمی دانشگاه آزاد

۲ نظر
 باشگاه خبرنگاران جوان : مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم گفت: دانشجویان دکتری شاهد و ایثارگر می‌توانند برای جذب در هیئت علمی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند. دکتر حسینی، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دانشجویان دوره دکتری شاهد و ایثارگر می‌توانند برای جذب در هیئت علمی دانشگاه ثبت نام کنند. وی بیان کرد: بیش از ۷۰ هزار نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد در حال تحصیل هستند و بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی و دستور رئیس جمهور ستادهایی تحت عنوان شاهد و ایثارگر در همه شهرستان‌های کشور با مشارکت بنیاد شهید و دانشگاه آزاد تشکیل شده و وظیفه‌اش رصد و پایش علمی و دانشجویان شاهد و ایثارگر است. مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه آزاد افزود: فعالیت‌های فرهنگی، درسی، فرزندان شاهد و ایثارگر را حمایت می‌کنند و در جهت تقویت علمی، پژوهشی این عزیزان تلاش‌های جدی انجام می‌دهند. وی ابراز داشت: اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان واحد سبز و عاری از دخانیات شناخته شده اند و در فضای دانشگاهی مصرف دخانیات به هیچ عنوان انجام نمی‌شود و به طور کلی ما در حوزه گسترش فضای سبز و در حوزه منع مصرف دخانیات الحمدالله ما جزو اولین دانشگاه‌های کشور هستیم که این در موضوع را ابلاغ و عملیاتی کردیم.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده کلیه اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جذب دانشجویان دکتری شاهد و ایثارگر به عنوان هیئت علمی دانشگاه آزاد

  • س
    سید مهدی طیار
    ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۲:۰۳
    دانشجوی دکتری هستم و 11 سال است که هنوز کار دولتی ندارم با زن و بچه چه کار کنم لطفا بفرمایید تکلیف امثال بنده چیست ؟ با رشته زبان و ادبیاتفارسی
    • محتوا گذار شش
      ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۲:۱۴
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته ، تخصص و موقعیت شغلی خود اینجا کلیک کنید.
      موفق باشید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ