جذب تسهیلات اشتغال در چهارمحال وبختیاری ضروری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: جذب تسهیلات اشتغال در چهارمحال وبختیاری ضروری است.


به گزارش خبرنگار مهر، ملک محمد قربان پور شامگاه دوشنیه در نشست تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جذب تسهیلات اشتغال در چهارمحال بختیاری ضروری است، اظهار داشت: در جذب تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر تاکنون شاهد عملکرد خوبی نبوده ایم.
وی عنوان کرد: در سال گذشته ۴۰۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به این استان اختصاص یافته است که رقم بسیاری پاییی از این میزان تسهیلات در سطح استان جذب شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال فراگیر در سال گذشته جذب شده است که این امر عامل های مختلفی دارد که مهمترین آن مربوط به دستگاه های اجرایی و بانک ها است.
زمینه برای پرداخت تسهیلات آسان اشتغال در چهارمحال و بختیاری به متقاضیان فراهم شود
وی با اشاره به اینکه در سالجاری پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این استان مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: در حال حاضر باید زمینه برای پرداخت تسهیلات آسان اشتغال به متقاضیان فراهم شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بالا بودن نرخ بیکاری در این استان از مهمترین مشکلات به شمار می رود، بیان کرد: کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال در این استان مهمترین اولویت به شمار می رود که باید بانک ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی بیان کرد: بانک ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تسهیل گری کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پیگیری دستگاه های اجرایی برای جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال در این استان ضروری است.
وی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای ایجاد اشتغال بهره گرفت و اشتغال پایدار در این استان ایجاد کرد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ