جانبازان ۵۰ درصد از ممنوعیت به‌کارگیری بازنشسته‌ها مستثنی شدند

۱ نظر

جانبازان ۵۰ درصد هم مانند جانبازان بالای ۵۰ درصد، از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مستثنی شدند.

به گزارش حوزه مجلس خبرگزاری تسنیم ، معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از مستثنی شدن جانبازان ۵۰ درصد از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان خبر داد.

پیش از این فقط جانبازان بالای ۵۰ درصد از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مستثنی بودند که با استعلام جدید، جانبازان ۵۰ درصد هم از این قانون مستثنی شدند.

مهدی ایزدی معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید در پاسخ به استعلام معاون تعاون و امور اجتماعی این سازمان در خصوص اصلاح تبصره یک قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان (مصوب ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ مجلس) تاکید کرد جانبازان ۵۰ درصد نیز مشمول استثناء قانون مذکورند.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جانبازان ۵۰ درصد از ممنوعیت به‌کارگیری بازنشسته‌ها مستثنی شدند

  • ر
    رحیم
    ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۱
    با تمام احترامی که به جانبازان گرامی قایل هستم فقط سوالی برایم پیش آمد چطور شد که آدمهای سالم ویا جانبازان زیر 50درصد توان کارکردن بالای سی سال را ندارند ولی این عزیزان جانباز50درصد هستند یا به عبارتی 50درصد توان کاری بدن خود را ازدست داده اند ودر انجام امورات روز مره خود دچار مشکل میشوند میتوانند 35سال کار کنند؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ