ثبت نام ششمین مرحله آزمون های سنجش مهارت ۱۵ آبان آغاز می شود

پانزدهم آبان ماه سال جاری ثبت نام اینترنتی ششمین مرحله آزمون های سنجش مهارت در سال ۱۳۹۷ آغاز می شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، رضا باجولوند، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: ثبت نام اینترنتی ششمین مرحله آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، تفاهمنامه های صنایع دستی، فرش و... در سال ۱۳۹۷ از ساعت ۸:۰۰ صبح پانزدهم آبان ماه سال جاری آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ بیست و دوم آبان ماه ادامه می یابد.

رضا باجولوند افزود: ششمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، تفاهم نامه های (صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) سال ۱۳۹۷، دوم آذر ماه سال جاری برگزار می شود.
وی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه های(صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) تصریح کرد: داوطلبان از پانزدهم تا بیست و دوم آبان ماه سال جاری با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.
رضا باجولوند گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) بایستی پس از ثبت نام در آزمون از بیست و هشتم تا سی ام آبان ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.
وی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ