توانمندسازی ۳۵۸۰نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه وبویراحمد

مسئول آموزش واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد ازتوانمندسازی ۳۵۸۰نفر از مددجویان کمیته امداداستان در آموزشگاه های فنی و حرفه ای خبرداد.

توانمندسازی ۳۵۸۰نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه وبویراحمدمحمد علی پور مسئول آموزش واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان درگفت وگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت:کمیته امداد استان کهگیلیویه و بویراحمد در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت خود و جامعه هدف در خصوص بالا بردن توان و مهارت فنی و حرفه ای آنان در نظر دارد در سال ۱۳۹۷ تعداد ۳۵۸۰ نفر از مددجویان و خانواده های آنان را با اعتباری بالغ بر نه میلیارد و نود میلیون ریال در رشته های مختلف فنی و حرفه ای آموزش دهد.

محمد علی پور همچنین در خصوص کاریابی برای جامعه هدف خود افزود:در بحث کاریابی برای جامعه هدف تعداد ۴۵۰ نفر با اعتباری بالغ بریک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال است.

وی در خصوص همکاری صاحبان مشاغل و کارفرمایان جهت جذب و به کارگیری خانواده های مددجویان کمیته امداد افزود:از صاحبان مشاغل و کارفرمایان عزیز جهت به کارگیری و جذب نیروی انسانی مورد نیاز مهارت دیده به ادارات کمیته امداد سراسر استان مراجعه کنند.

مسئول آموزش واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان افزود:کارفرمایان به ازای به کارگیری مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از بسته های شویقی در این خصوص از جمله بسته تشویقی حق الزحمه کاریابی هر نفر تا مبلغ ده میلیون ریال و حق بیمه کارفرما تا سقف۲۳ درصد حداقل حقوق اداره کار به مدت ۲ تا ۳ سال استفاده نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ