تمدید یک ماهه بیمه تکمیلی بازنشستگان

مدیر عامل بیمه آتیه‌سازان حافظ گفت: صندوق بازنشستگی از وضعیت بیمه آتیه‌سازان رضایت دارد بطوری که حتی هم اکنون به بحث بیمه‌ای تکمیلی بازنشستگان ورود کرده‌ و برای یک ماه آن را تمدید کرده‌ایم.

مهدی‌ریاحی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در رابطه با تمدید قرارداد بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امسال نیز پای کار هستیم و مشکلی برای تمدید قرارداد نداریم.

وی ادامه داد: اینگونه نیست که صندوق بازنشستگی از وضعیت بیمه آتیه‌سازان ناراضی باشد حتی هم اکنون به بحث بیمه‌ای تکمیلی بازنشستگان وروده کرده‌ایم و برای یک ماه آن را تمدید کرده‌ایم.

مدیر عامل بیمه آتیه‌سازان حافظ گفت:‌یکسری بحث‌های ساختاری و شکلی مطرح بوده که با وضعیت قراردادها، سقف تعهدات و بودجه‌ای که باید در نظر گرفته شود تا صندوق بازنشستگی آن را تامین کند. این در حالی است که بحث‌ تورم‌های اخیر را هم داشته ایم.

ریاحی‌فر گفت: صندوق بازنشستگی نرخ‌های جدید بیمه تکمیلی را بازبینی کرده و چون باز طراحی شده، برگزاری مناقصه به تاخیر افتاده است.

وی گفت: ساختار جدیدی در صندوق طراحی شده و به نظر می‌رسد سایر شرکت‌های بیمه‌گر نتوانند در مهلت باقیمانده، خود را با این ساختارها منطبق کنند البته شرکت‌های بیمه‌گر نسبت به تغییرات ساختاری خود اقدام کرده‌اند اما احتمالا برای سال بعد آمادگی شرکت در مناقصه را دارند. این در حالی است که بیمه آتیه‌سازان در ادارات ثبت، نمایندگی دارد، ساختار نرم‌افزاری ایجاد کرده و به مدت ۲ سال است که فعالیت‌هایش را اینگونه به روز ارائه می‌دهد و این موضوع، ورود را برای سایر شرکت‌های بیمه سخت کرده و باید هزینه زیادی بابت آن دهند.

مدیر عامل بیمه آتیه‌سازان حافظ در مورد افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: مسلما افزایش خواهد یافت اما برای ما فرقی نمی‌کند چرا که صندوق باید تعهد کند و ما تمام پرداختی‌ها را در قالب یک سند دریافت می‌کنیم و تا کنون نیز در پرداخت هزینه‌های آن از سوی صندوق بازنشستگی مشکلی نداشته‌ایم.

منبع: خبرگزاری فارس

 برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ