تمدید مهلت تشکیل پرونده آموزشیاران سواد آموزی

۲ نظر

مهلت تشکیل پرونده آموزش دهندگان و آموزشیاران سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۵ اردیبهشت تمدید شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: تمدید مهلت تشکیل پرونده آموزشیاران سواد آموزیآموزش دهندگان و آموزشیاران سوادآموزی مشمول طرح استخدام تا روز ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند به واحد‌های سوادآموزی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها ومناطق استان مراجعه و پرونده خود را تکمیل کنند.


سید حمدالله خواهش نیک افزود: این طرح شامل آموزش دهندگانی است که در فاصله سال‌های ۱۳۷۹ تا پایان سال ۱۳۹۱ در ۲ سال بصورت مستمر حداقل ۲ نفر سوادآموز داشته و پرونده آموزشیاری داشته باشند.
وی گفت:تاکنون حدود ۱۲۰ نفر تشکیل پرونده داده و پرونده آن‌ها در کارگروه ۶ نفره شهرستانی بررسی و در صورت تایید به استان ارسال و در کارگروه ۶ نفره استانی نیز بررسی می‌شود.
خواهش نیک ادامه داد: برای آموزش دهندگان که سوابقی از آن‌ها در سامانه وجود ندارد، ولی مستندات مکتوب دارند مکاتباتی با سازمان نهضت سوادآموزی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیگیری انجام شده است.
رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: فرم‌های میزان دریافت هزینه و پرداخت بیمه سال ۹۶ آموزش دهندگان در شهرستان‌ها و مناطق توزیع شده است.
حمید لقمانی فرد افزود: آموزش دهندگان به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا با مراجعه به واحد‌های سوادآموزی فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی سواد آموزی آموزش و پرورش استان نیز گفت: برای نخستین سال جشنواره الگو‌های برتر تدریس برای آموزش دهندگان برگزار می‌شود.
محمدجلیل فر افزود: آموزش دهندگان تا پایان اردیبهشت به واحد‌های سواد آموزی مراجعه و نام نویسی کنند.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای تمدید مهلت تشکیل پرونده آموزشیاران سواد آموزی

  • س
    سمیه هاشم پور
    ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۹
    من سال 85 و90 فعالیت داشتم اما یک دوره با این همه سابقه استخدام نشدم
    • س
      سمیه هاشم پور
      ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۸
      من ازسال 85 و90 فعالیت یک دوره داشتم با این همه سابقه چرا استخدام نشون

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ