تمدید تغییر ساعات کاری ادارات خراسان رضوی تا ۱۵ مرداد

استاندار خراسان رضوی گفت: تغییر ساعت کاری ادارات این استان تا ۱۵ مرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارمهر علی رضا رشیدیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر تداوم موج گرما در مردادماه در اکثر نقاط استان و تاکید وزیر نیرو بر ضرورت همراهی در مدیریت مصرف برق و آب ، ساعات کاری ادارات همچنان به روال هفته های اخیر در استان از ساعت ۶:۳۰ تا ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

وی افزود:تمدید و تداوم تغییر ساعات کاری شامل ادارات ، بانک ها و مراکز عمومی و موسسات عمومی غیردولتی تا نیمه مردادماه می شود.

استاندار ادامه داد:پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲:۳۰ می باشد.

وی تصریح کرد : ساعات کار بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، خدماتی ، امدادرسانی و اورژانس به روال سابق است و زمان فعالیت مهد کودک ها به تناسب ساعات کاری ادارات تنظیم می شود و بر این مبنا از ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح که کودکان را پذیرش می کنند تا ۱۴:۱۵ دقیقه فعال هستند.

رشیدیان تاکید کرد : به منظور افزایش پایداری شبکه برق سراسری ،مدیران دستگاه ها و نهادها باید با هدف به حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری ،تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیر ضروری را بعد از ساعات کاری از مدار خارج نموده و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه های خود بهره گیرند و بدین منظور باید تمهیدات مورد نیاز فراهم تدبیر شود.

منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار ساعت کاری ادارات دولتی و بانکها اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ