تلاش برای ایجاد اشتغال در آبادان و خرمشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: مسوولان باید برای رونق آبادان و خرمشهر و کسب و کار در منطقه تلاش و همت به خرج دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان شامگاه گذشته ، با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به گفته همه صاحب نظران مسیر و سرنوشت بشریت را تغییر دادگفت: امروز هر ملتی به دنبال مبارزه با استکبار جهانی و استعمار است، پس از خداوند متعال امیدش به نظام مقدس اسلامی ایران است.
وی افزود: پیشرفت‌های در عرصه علم، اقتصاد، موشکی، هسته‌ای، نانوتکنولوژی، امنیت، عزت و استقلال از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
فرمانده ناحیه سپاه مقاومت آبادان گفت: مهمترین دستاورد انقلاب این است که امروز ملت ایران و دیگر ملت‌های مستضعف و مخالف با استکبار جهانی منتظر ظهور امام زمان(عج) هستند.
احمدی با تاکید بر اینکه در محدوده منطقه آزاد اروند خدمات خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و مسوولان باید تلاش خود را برای حل و رفع مشکلات به کار گیرند.
وی افزود: منطقه آزاد اروند نقش بسیار موثری در اقتصاد کشور دارد که باید متولیان امر برای بهره‌برداری از این ظرفیت عظیم برنامه‌ریزی دقیق و منظم‌تری داشته باشند.
فرمانده ناحیه سپاه مقاومت آبادان گفت: مسوولان باید برای رونق آبادان و خرمشهر و کسب و کار در منطقه تلاش و همت به خرج دهند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار استخدام استانداری خوزستان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ