تغییر ساعت کاری ادارات خراسان رضوی از ۱۹ تیر

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رشیدیان شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر افزایش فزاینده دمای هوا در اکثر نقاط استان بویژه مناطق گرمسیر و بر مبنای مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت توزیع نیروی برق ساعات کار ادارات و دستگاه های دولتی ، بانک ها ، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی در تمامی شهرستان های استان این تغییر ساعات کار اعمال می شود.

وی افزود:ساعات کار تمامی این بخش ها از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه به مدت یک هفته از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳:۳۰ دقیقه تعیین شده است.

استاندار خراسان رضوی همچنین به منظور افزایش پایداری شبکه برق استان تاکید کرد : مدیران در تمامی این بخش ها ضمن رعایت سایر مفاد مندرج در مصوبه هیات وزیران برای به حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری و از مدار خارج کردن تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیرضروری بعد از ساعات کاری و در صورت ضرورت وارد مدار کردن دیزل ژنراتورهای اضطراری نیز تمهیدات لازم را فراهم و در عین اقدام، نظارت های لازم را نیز بر اجرای آن اعمال کنند.

وی تصریح کرد: تصمیم گیری برای بعد از این تاریخ موکول به اعلام شرایط جوی از سوی اداره کل هواشناسی و سایر مباحث مربوطه بوده و در صورت تداوم گرمای هوا و ضرورت ادامه این تغییرات ، اطلاع رسانی های لازم پیرامون موضوع انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار ساعت کاری ادارات دولتی و بانکها اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ