تعهد وزارت ورزش و جوانان برای آموزش مهارت به ۴۰ هزار سرباز

۱ نظر

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تعهد این وزارتخانه برای آموزش مهارت به ۴۰ هزار سرباز خبر داد.

امید محدث مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال در طرح سرباز مهارت متعهد به آموزش ۴۰ هزار سرباز شدیم.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان با همکاری جهاد دانشگاهی مهارت‌هایی را به سربازان آموزش می‌دهد، افزود: در این طرح آموزش‌هایی از قبیل مهارت‌های زندگی، ازدواج و شناخت فردی به سربازان ارائه می‌شود.

مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در این دوره‌های آموزشی مهارت‌های اشتغال، کارآفرینی و بیمه نیز به سربازان ارائه می‌شود تا آمادگی لازم را برای ورود به بازار کار داشته باشند، تصریح کرد: بعد از پایان دوران سربازی با همکاری نهادهای عمومی جهاد دانشگاهی مدارکی جهت پایان دوره به سربازان ارائه می‌شود.

محدث گفت: اشخاصی که در سازمان‌های مردم نهاد مشغول فعالیت هستند ۶ ماه آخر دوره خدمتشان به صورت امریه انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه ی استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تعهد وزارت ورزش و جوانان برای آموزش مهارت به ۴۰ هزار سرباز

  • ف
    فرشاد
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۲۶
    دستتون درد نکنه.
    واقعا این مهارت ها به درد جوون ها میخوره.خصوصا مهارت های ازدواج.چرا که امروزه شرایط ازدواج بسیار ساده شده و با 10 15 میلیون میشه یه زندگی رویایی دو نفره و حتی 3 4 نفره رو شروع کرد !...

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ