تصویب لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون تخصصی دولت

۱ نظر

عضو کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون تخصصی دولت خبر داد.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان که بررسی آن از دو ماه پیش در کمیسیون اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیئت دولت آغاز شده بود برای ایجاد ساز و کارهای لازم برای ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای منزلت اجتماعی و مزیت علمی معلمان و افزایش انگیزه برای ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی آنها تهیه شده است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: در آخرین جلسه تخصصی کمیسیون اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیئت دولت لایحه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش درباره نظام رتبه‌بندی معلمان با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کشور به تصویب رسید.
وی بیان کرد: بر اساس این نظام رتبه‌بندی، رتبه‌های حرفه‌ای برای طبقه بندی معلمان در نظر گرفته می‌شود و بر اساس هر رتبه ضرایبی در امتیازات شغل و شاغل و در نتیجه حقوق و مزایای آنها لحاظ می‌شود.
عضو کمیسیونآموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به جد به دنبال اجرای این طرح بود.

منبع : خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تصویب لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون تخصصی دولت

  • ع
    علی
    ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۵۸
    لطفا در این طرح توجه ویژه ای به مدرک بالاها بشود .طی سالهای اخیر درصد بیشتری به حقوق پایین ها افزایش داده اند. در کل وقتی پایین ترین حقوق دریافتی در آموزش و پرورش یک و نیم میلیون و بالاترین دریافتی با مدرک دکتری دو نیم میلیون است . دیگر راهی برای ایجاد انگیزه و ارتقای شغلی باقی نمی ماند

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ