تسهیلات ۳۷ میلیارد تومانی جهت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر لرستان

معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: برای کارآفرینی ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی در اختیار بنیاد شهید قرار گرفته و فرزندان شهدا و ایثارگر با مراجعه به بنیاد و معرفی کسب‌وکار می‌توانند تسهیلات لازم را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، گودرز امیری ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز بنا شد تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگر به صورت عادلانه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد دیدار با خانواده‌های شهدا به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که امکان سرکشی از همه خانواده‌ها به ترتیب اولویت باشد.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه به‌کارگیری ایثارگران بایستی در قالب برنامه‌های استخدامی انجام گیرد، افزود: خانواده‌های شهدا سهمیه ۲۵ درصدی در استخدام دستگاه‌ها دارند و از طریق بنیاد شهید معرفی می‌شوند.

امیری بیان داشت: از آنجا که مجوزهای استخدامی جوابگوی نیروهای بیکار خانواده‌های شهدا و ایثارگر نیست، بنابراین پیشنهاد می‌شود بیشتر به‌دنبال کارآفرینی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به این قشر از جامعه باشیم.

وی ادامه داد: تسهیلات حمایتی ۳۷ میلیارد تومانی برای کارآفرینی جامعه ایثارگری لرستان در اختیار بنیاد شهید قرار گرفته و افراد می‌توانند با مراجعه به بنیاد و معرفی کسب و کار و پس از صدور مجوز تسهیلات لازم را از بانک‌های عامل دریافت کنند.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به ارزان بودن اینکه تسهیلات حمایتی خانواده‌های شهدا گفت: این تسهیلات با هدف اشتغالزایی جامعه ایثارگری و با نرخ ۶ درصد از منابع اعتباری روستایی و عشایری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ