تسهیلات بانکی کم بهره اشتغال‌زایی به روستائیان پرداخت می‌شود

۲ نظر
خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: تسهیلات بانکی کم بهره اشتغال‌زایی در قالب طرح‌های مشارکتی در روستاها با نرخ سود ۴ درصد پرداخت می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیر، سید ابوالفضل رضوی امروز در نشست با مسئولان شهرستان دیر با بیان اینکه توسعه طرح‌های روستایی در حوزه عمرانی و اشتغال‌زایی از سیاست‌های مهم امسال است اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت دهیاران توجه به زیرساخت‌های روستایی، اشتغال‌زایی، عمرانی و مقاوم سازی مسکن‌ها و ابنیه‌های فنی روستایی است. وی با تاکید بر توسعه فرهنگ مشارکتی در امور روستایی و  مناطق محروم تصریح کرد: توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که موزون، همه‌جانبه و فراگیر و با مشارکت حداکثری باشد. معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی در نقاط روستایی و کم برخودار افزود: پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره یکی از برنامه‌های مهم اشتغال‌زایی و مشارکتی در روستاها است به‌گونه‌ای که تا یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد برای خرید خودرو پرداخت می‌شود. رضوی با بیان اینکه طرح‌های مشارکتی اشتغال‌زایی روستایی اجرایی می‌شود گفت:  طرح‌های مشارکتی با  ۲۵ تا ۲۰۰ خانوار  روستایی اجرایی می‌شود که در این حوزه تسهیلات کم بهره در اختیار آنان قرار می‌گیرد. وی فعال کردن دفاتر ای.سی.تی روستایی و مقاوم‌سازی ابنیه فنی روستایی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی مورد توجه جدی قرار دارد که در این راستا دهیاران باید آن را در اولویت برنامه‌ها قرار دهند.

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای تسهیلات بانکی کم بهره اشتغال‌زایی به روستائیان پرداخت می‌شود

  • ع
    علی کرمپور
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۰:۱۱
    باسلام برای استفاده از این وامها باید به کجا مراجعه کنیم وشرایط اخذاین وام ها چه روندی را دارد????باتشکر
    • پ
      پیما ن محبوب
      ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۰:۲۷
      سلام لطفا برای راهنمایی کنید برای اخذ وام روستایی چهار درصد کجا باید مراجعه کنیم و چگونه باید اقدام کنیم اجرت ون پیش خداوند

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ