تسهیلات اشتغال به ۴۶ طرح روستایی خراسان جنوبی پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از پرداخت تسهیلات اشتغال به ۴۶ طرح روستایی و عشایری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رکنی شنبه شب در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی بیان کرد: آخرین وضعیت تسهیلات ابلاغی اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۱۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه پنج هزار طرح برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد هزار و ۷۰۱ طرح به مبلغ ۵۲۱ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

رکنی بیان کرد: همچنین ۲۲۰ نفر در قالب تفاهم نامه به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بانک توسعه و تعاون معرفی شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به قانون معافیت بیمه ای بیان کرد: طبق این قانون، کارفرمایانی که از طریق کاریابی نیرو بگیرند، تا دو سال از بخشودگی حق بیمه برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون طرح های پنل خورشیدی به عنوان طرح اشتغالزا نمی توانستند تسهیلات دریافت کنند، گفت: با پیگیری های انجام شده، به طور استثنا در خراسان جنوبی طرح های پنل خورشیدی پذیرفته می شود.

رکنی از تصویب ۵۰ طرح اشتغال روستایی و عشایر برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۶ طرح تسهیلات را دریافت کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: بیش از هفت میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت، ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش کشاورزی و ۲۱ میلیارد تومان در بخش خدمات بوده است.

وی بیان کرد:همچنین ۱۳ طرح به مبلغ ۹۸ میلیارد تومان در کارگره ملی داشتیم که هنوز پرداخت تسهیلات نشده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ