تزریق نیروی رسمی به مراکز پیش دبستانی‌

۱ نظر
خبرگزاری ایسنا: مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی وزارت آموزش‌ و پرورش از تحقق تخصیص ردیف اعتباری ویژه به مراکز پیش‌دبستانی از سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: این اعتبار صرف توسعه مراکز پیش‌دبستانی در مناطق محروم و دوزبانه خواهد شد. به گزارش ایسنا، رخساره فضلی درباره آخرین وضعیت بودجه توسعه پیش دبستانی‌ها اظهار کرد: از سال گذشته پیگیر تخصیص ردیف اعتباری ویژه برای توسعه پیش دبستانی‌ها بخصوص مناطق محروم و دوزبانه بودیم. وی افزود: اکنون تخصیص این ردیف اعتباری ویژه برای نخستین بار محقق شده است و ۵۰ میلیارد تومان به منظور توسعه مراکز پیش دبستانی در مناطق محروم روستایی و عشایری و نیز مراکز پیش‌دبستانی دوزبانه صرف خواهد شد. فضلی با بیان اینکه کیفی‌سازی خدمات و توانمندسازی نیروی انسانی را از این رهگذر دنبال خواهیم کرد عنوان کرد: هرچند این اعتبار تکافوی نیاز همه مراکز پیش دبستانی را در کشور نخواهد کرد اما سعی می‌کنیم با تمرکز ویژه بر مناطق محروم پیش دبستانی‌ها را تقویت کنیم. مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه در راستای کیفی بخشی نیروی انسانی از وجود نیروهای رسمی در پیش دبستانی‌ها بهره مند خواهیم شد افزود: آموزش‌وپرورش در تلاش است بیش از ۱۰۰ نیروی رسمی برای مهد کودک‌های  مناطق محروم در سال جاری تخصیص دهد. فضلی با بیان اینکه امسال طرح سنجش نوآموزان نیز یک سال زودتر آغاز می‌شود و پیش بینی می کنیم نیمی از کودکان ما در دوره پیش دبستانی نیز تحت غربالگری قرار بگیرند گفت: سنجش پیش دبستانی‌ها از ۱۵ مرداد ماه شروع می‌شود و نوآموزانی که امسال این سنجش را انجام دهند سال آینده نیازی به انجام مجدد آن پیش از ورود به دبستان ندارند و ما مداخلات خود را برای نوآموزان دچار مشکل از همین امسال در دستور کار قرار می‌دهیم.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تزریق نیروی رسمی به مراکز پیش دبستانی‌

  • ز
    زهرا
    ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۲
    سلام من کارشناسی علوم تربیتی هستم تو استان خوزستان بخش مناطق محروم یکسال هست مشغول خدمت هستم،سال ۹۴که آموزش و پرورش حتی اجاره فضا رو هم ازما میگرفت ،بچه ها و مربی پیش دبستانی حتی حق استفاده از مایع دستشویی مدرسه رو هم نداشتند بماند که ماهی دویست هزار تومان به حساب آگهی دهنده واریز میکردیم تا بیممون کنه و یه سابقه کاری داسته باشیم و بماند که ازما میخواستند تو منطقه ی روستایی که روستایی تنها درآمدش یارانه اش بود ابلاغ دادن ماهی چهل هزار تومان بگیرید چه داشته باشند چه نداشته باشند تا فرهنگ بشه که غیرانتفاهین،امسال که ماه مهر دیگه آخراش هست ما هنوز نه ابلاغ داریم ،نه حتی بیمه ی حوادث بچه ها ریخته شده خود من بشخصه بدون ابلاغ دارم میرم سرکلاس از ترسم که مبادا اتفاقی برا بچه ها بیفته زنگ تفریح و استراحت ندارم و تمام وقت پیش بچه ها هستم،از گوشه و کنار هم خبر میشنویم که آموزش و پرورش داره با یه سری رابطه بازی فرم توزیع میکنه،اگه شما اطلاعی دارید خواهش میکنم بگید سرنوشت ما امسال چی میشه ،اگه اصل مناطق محرومن من داخل مرز خوزستان که یه روستای دورافتاده به اسم فالح هست دارمککار میکنم اما هنوز بلاتکلیفم خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار کنم ،نادی پور هستم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ