تدوین آیین‌نامه ارتقا و استخدام ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از تدوین آیین‌نامه ارتقا و استخدام ویژه اعضای هیات علمی این دانشگاه و ابلاغ آن تا پایان سال خبر داد.

دکتر ابراهیم صالحی عمران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال تدوین آیین‌نامه ارتقای ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای هستیم و هنوز جزییات این آیین‌نامه نهایی نشده است و تلاش داریم تا پایان سال تدوین و ابلاغ شود.

وی در ادامه تصریح کرد: آیین‌نامه استخدام و ارتقای ویژه اعضای هیات علمی در همه دانشگاه‌های کشور برای تمامی اعضای هیات علمی یکسان است، اما با توجه به جایگاه ویژه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و ویژگی مهارتی، اشتغال‌پذیری بالای فارغ‌التحصیلان و کارآفرینی بودن آن تصمیم گرفتیم بصورت جداگانه آیین‌نامه‌ای در حوزه ارتقا و استخدام اعضای هیات علمی تدوین کنیم.

رییس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای خاطر نشان کرد: قبل از تدوین آیین‌نامه فوق، وضعیت ارتقا و استخدام اعضای هیات علمی این دانشگاه مطابق شرایط و آیین‌نامه سایر دانشگاه‌های سنتی کشور صورت می‌گرفت که ما برای اولین بار این آیین‌نامه را بازنگری و بصورت اختصاصی برای دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تدوین خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فنی و حرفه ای اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ