تخصیص ۲۸۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به استان مرکزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به استان مرکزی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محد تقی آبایی هزاوه روز پنج شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی در اراک اظهار داشت: دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به استان مرکزی اختصاص یافته که سهم دستگاه های حمایتی استان از این اعتبارات ۷۰۰ میلیارد ریال است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: برای دریافت تسهیلات پایدار روستایی و عشایری توسط کارگروه ها و کمیته های شهرستانی درخواست یک هزار و ۹۴۳ متقاضی بررسی شده که برای دریافت ۳۵ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.
آبایی بیان کرد: جذب کامل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان مرکزی به ایجاد چهار هزار و ۸۳۶ فرصت شغلی می انجامد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: بیش از یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال از طرح های اشتغال روستایی معرفی شده به بانک ها هم اکنون در دست بررسی است.
وی بیان داشت: همچنین اعطای تسهیلات به یک هزار و ۴۳۶ طرح با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال مصوب شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: تاکنون ۵۰ درصد اعتبارات اشتغال پایدار روستایی استان جذب شده و جذب مابقی آن در دست اقدام است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ