تخصیص ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال ایثارگران

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از ارائه تسهیلات اشتغالزایی به ۱۴ هزار نفر ایثارگر خبرداد.ارائه تسهیلات به ۱۴ هزار نفر ایثارگر رضا ریاحی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با مقدار تسهیلات اشتغال ایثارگران اظهار کرد: پرداخت تسهیلات در ۶ تا ۷ کانال با مبالغ متفاوت به ایثارگران پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران افزود: مبلغ کل این تسهیلات حدود ۱۶ میلیارد ریال است و تا امروز، ۱۴ هزار نفر از ایثارگران از سال پیش تا کنون در حال دریافت تسهیلات هستند.

وی در رابطه با فعالیت‌هایی که در زمینه اشتغال ایثارگران صورت گرفته است، گفت: برای افرادی که قصد دریافت تسهیلات اشتغالزایی دارند، ابتدا مشاوره شغلی در نظر گرفته می‌شود.

ریاحی بیان کرد: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی هستند در صورتی که برای طرح‌ کارآفرینی خود نیاز به آموزش داشته باشند، آموزش‌های مهارت آموزی در مراکز سازمان فنی حرفه‌ای به صورت رایگان ارائه می شود.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران تصریح کرد: همچنین در صورتی که افراد نیاز به مشاوره داشته باشند، مشاوره‌های شغلی با آنها ارائه می شود و به نتیجه رسیدن کار افراد را حمایت خواهیم کرد.

وی گفت:در نهایت با تصویب طرح کارآفرینی ایثارگران از طرح های آنها افراد بازدید به عمل می‌آید و پس از اخذ مدارک مورد نیاز، آنها را به بانک های عامل برای در یافت تسهیلات معرفی می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ