تحقق ۱۵۵ درصد از تعهد اشتغال گردشگری اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۱۵۵ درصد از تعهد اشتغال این اداره کل در هشت ماهه نخست امسال محقق شده است.

نادر فلاحی صبح امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص آخرین اقدامات اشتغالزایی این مجموعه اظهار کرد: تعهد اولیه اشتغال اداره کل ۵۷۵ نفر بوده و این در حالی است که از ابتدای سال ۸۹۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی گفت: این میزان فرصت شغلی در پی ارائه تسهیلات از محل تسهیلات فراگیر، تسهیلات اشتغال روستایی، منابع داخلی، موافقت‌های اصولی و مشاغل خانگی در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی محقق شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اذعان به اینکه دو حوزه گردشگری و صنایع دستی فرصت‌های شغلی متعددی به دنبال دارد، خواستار حمایت بانک‌ها در اعطای تسهیلات و آغاز به کار طرح های اشتغال زا شد.

فلاحی متذکر شد: با توجه به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌هایی که در بحث زیرساخت‌های گردشگری و صنایع دستی صورت گرفته اداره کل تعهد اشتغال برای هزار و ۲۰۰ نفر را عهده‌دار شده و تحقق آن تا پایان سال پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی نیز اشتغالزایی از اهمیت ویژه برخوردار بوده و طرح‌های اشتغالزا با اولویت حمایت می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری نیز ایجاد فرصت‌های شغلی متعددی پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: به ویژه در بخش گردشگری و صنایع‌دستی هدف اصلی ما حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا است.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه اصلی اخبار گردشگری و اشتغال اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ