تایید اولیه ۱۴۴متقاضی جذب هیات علمی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

سرپرست دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: از کل فراخوان های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ جذب اعضای هیات علمی دانشگاه تعداد ۹۲ نفر از مقطع کارشناسی ارشد و ۵۲ نفر از مقطع دکتری حائز شرایط اولیه شناخته شده و تایید شده اند که در مراحل مختلف جذب هستند.

به گزارش ایسنا، دکترسپیده بارانی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: علاوه بر این تعداد ۱۴ نفر از بورسیه های معرفی شده از سوی مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم جایابی و شروع به کار کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه جذب اعضای هیات علمی با توجه به تغییر و تحولات مدیریتی دانشگاه کارها از سال ۹۴ باقی مانده بود و شرایط بسیار سختی از لحاظ حجم متقاضیان و درخواست کنندگان تجدیدنظر داشتیم که سعی کردیم در چارچوب مصوبات هیات امنا پاسخگوی همه باشیم. در حال حاضر ۹۰ درصد درخواست های تجدیدنظر را پاسخ داده ایم و تراکم درخواست ها به شدت کم شده است.
بارانی تصریح کرد: از کل فراخوان های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ جذب اعضای هیات علمی دانشگاه تعداد ۹۲ نفر از مقطع کارشناسی ارشد و ۵۲ نفر از مقطع دکتری حائز شرایط اولیه شناخته شده و تایید شده اند که در مراحل مختلف جذب هستند.
سرپرست دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به این که این دانشگاه تنها دانشگاهی است که از مقطع کارشناسی ارشد – صرفا رشته های فنی - هم مربی فنی جذب می کند در خصوص روند جذب اعضای هیات علمی در این دانشگاه گفت: پروسه جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای همان روند جذب وزارت علوم است که با ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه نور رضوی آغاز می شود و در ادامه براساس شاخص های خاص هیات اجرایی جذب، متقاضیان غربالگری شده و افراد تایید شده به هیات اجرایی جذب معرفی می شوند. پروسه جذب با تماس با متقاضیان از طرف هیات و درخواست ارسال و ارزیابی صحت و سقم مستندات واصل شده ادامه می یابد.
به گزارش روابطعمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، بارانی در ادامه خاطرنشان کرد: در مرحله بعد، متقاضیان جذب به عنوان مربی فنی وارد پروسه آزمون PE و ارزیابی سوابق حرفه ای شده و متقاضیان جذب به عنوان استادیار فنی برای مصاحبه دعوت می شوند. در ادامه بعد از پذیرش نهایی داوطلب در ارزیابی صلاحیت های عمومی، مدارک جداسازی و به طور ناشناس در کمیته ارزیابی توسط استادانی از دانشگاه و خارج دانشگاه بررسی و امتیازدهی می شوند و نهایتا پس از ارزیابی و مقایسه امتیازات در هیات اجرایی جذب، پذیرفته شدگان نهایی براساس نیاز رشته محل ها جایابی می شوند.
سرپرست دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا روند جذب در دانشگاه فنی و حرفه ای نسبت به سایر دانشگاه های وزارت علوم کمی طولانی تر است اظهار داشت: با توجه به ماهیت فنی و حرفه ای دانشگاه مراحل جذب در دانشگاه فنی و حرفه ای بیشتر از دانشگاه های دیگر است مثلا در این دانشگاه آزمون PE داریم که در سایر دانشگاه های وزارت علوم وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فنی و حرفه ای اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ