بیشترین پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دوره ابتدایی خواهد بود

۸ نظر
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جذب ۱۸ هزار معلم در قالب آزمون استخدامی در سال آینده، گفت: اکثر این جذب مربوط به آموزش ابتدایی است. رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش فارس با اشاره به جذب ۱۸ هزار معلم در قالب آزمون استخدامی در سال آینده، اظهار داشت: اکثر این جذب مربوط به آموزش ابتدایی است و اگر روند جذب مطابق برنامه پیش برود امیدواریم این افراد مهرماه کار خود را در مدارس آغاز کنند. وی افزود: برنامه اصلی توانمندسازی نیروی انسانی در معاونت آموزش ابتدایی، طرح کارآمد است که در ۳ استان اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی به صورت آزمایشی اجرا شده است و شیوه‌نامه آن نیز تهیه شده است. حکیم‌زاده اضافه کرد: در این طرح به جای آنکه مسئولان برای معلمان برنامه تعیین کنند نیازهای توانمندسازی یک معلم و استلزامات آن توسط خود معلمان تعیین می‌شود و با توجه به ظرفیت‌های معلمان به آنها به عنوان مدرس بالقوه نگریسته می‌شود همچنین در طرح کارآمد به بستر فناوری و قالب‌های مختلف آن برای ایجاد تحول در توانمندسازی معلمان توجه می‌شود. معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص برنامه‌‌های شبکه تعاملی سینا، گفت: قسمتی از برنامه‌های این شبکه به مدیران، آموزگاران و اولیای دوره ابتدایی هم مرتبط است. وی در خصوص مطالبه شهریه برای کلاس‌های جبرانی تعطیلات، بیان داشت: مطالبه پول در جبرانی‌های اختیاری مدارس چه در روز پنج‌شنبه و چه در دیگر روزهای هفته قابل قبول نیست و ممنوع است. منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸ نظر برای بیشترین پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دوره ابتدایی خواهد بود

  • س
    سالار
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۰۹:۵۱
    با عرض سلام و خسته نباشید.ایا رشته مدیریت بازرگانی در این ازمون شرکت داده میشود یا باز هم ......
    • ع
      عشق معلمی
      ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱
      باسلام شمارا بخدا واسه آموزگار ابتدایی رشته های غیرمرتبط هم لحاظ کنید.یا از ما مربیان پیش دبستانی ک رشته غیر مرتبط داریم ولی سابقه دو سال تدریس داریم حمایت کنید واسه این ازمون.
      باتشکر
      • ع
        علیرضا
        ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۲۳:۰۴
        با سلام.آیا امسال در استخدام آموزش و پرورش از ما فارق التحصیلان رشته حقوق استفاده می شود؟یا مانند سال های قبل امثال ما باید محروم از ثبت نام در استخدامی آموزش و پرورش باشیم
        لطفا پیگیر باشید
        • ف
          فاطیما
          ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۳۹
          دفترچه کی میاد یعنی زمان شرکت در آزمون کی هست از طرفی زمان آزمون اگه فروردین باشه بنظر مسئولین فرصت کم نیست برای خوندن واینکه آزمونها استانی هست ؟
          • ف
            فاطیما
            ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۴۴
            کسی اینجا نیست ؟
          • ن
            ناشناس
            ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۱۴
            باسلام
            چرا برای دوره ابتدایی باید داوطلب حتما" مدرک آموزش ابتدایی داشته باشد؟ در صورتی که پذیرفته شدگان دوره میبینند.
            • a
              ali
              ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۵۱
              سلام من مدرک سال آینده مهرماه بدست میرسه به نظر شما میتوتم امتحان بدم
              • م
                محمد
                ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۰۷
                باسلام ودرود
                بعضی شغل محل ها که ظرفیت یک نفره دارند و در استخدام های قبلی منحصرا به فرزندان شهدا وایثارگران اختصاص یافت درصورت تکرار همان کد شغل محل ها باظرفیت تک نفره در استخدام آینده، اگر نوبتی هم باشه اولویت با داوطلبان آزاد می باشد.از مسئولین امر خواهش میکنیم که عدالت را در این مورد لحاظ کنند.

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ