بکارگیری سربازان در نزاجا متناسب با مدرک تحصیلی

۴ نظر

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تلاش شده تا به کارگیری سربازان در نیروی زمینی متناسب با مدرک تحصیلی و تخصصشان باشد، گفت: محیط سربازی باید موجب شکوفایی استعدادها شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از آموزشگاه ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا در جمع خبرنگاران گفت: موضوع خوشایندسازی خدمت سربازی که از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا هست را همواره دنبال کرده و اقدامات گسترده‌ای تاکنون در این رابطه انجام داده‌ایم تا محیط خدمت برای سربازان پر از نشاط باشد.
وی با تاکید بر اینکه محیط سربازی باید مملو از نشاط و شادابی باشد، افزود: ما می‌خواهیم سربازان عزیز ضمن برخورداری از آموزش‌های نظامی و عقیدتی، در عرصه سربازی بر تجربیاتشان افزوده شود تا بتوانند در آینده مدیر، مدبر و معتقد به ارزش‌های اسلامی و قرآنی وارد جامعه شوند.
امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: در نیروی زمینی سعی شده تا افراد متناسب با مدارک تخصصی‌شان وارد خدمت شوند به طوری که سربازی سبب ارتقای اندوخته‌های علمی و تجربی‌شان شود و همچنین در اعتلای ارتش و کشور مورد استفاده قرار گیرد.
وی ادامه داد: طبق اوامر مطاع فرماندهی معظم کل قوا سعی می‌کنیم تا سربازان در نزدیک‌ترین یکان محل زندگی خود مشغول انجام وظیفه شوند تا هزینه‌های کمتری را برای رفت و آمد متحمل شوند.
فرمانده نزاجا با بیان اینکه در نیروی زمینی به جوانان صاحب فکر و اندیشه، مخترعان و استعدادهای برتر، توجه ویژه ای می‌شود، افزود: اکنون در نیروی زمینی محیطی فراهم شده است تا خلاقیت‌ها و استعدادهای سربازان ما شکوفا شود.
وی با اشاره به بازدید خود از دستاوردهای علمی و صنعتی سربازان مجموعه ۰۱ عنوان کرد: در حین بازدید ۲ نمونه از دستاوردها را برای تکمیل و ارتقا و بهره گیری انتخاب کردم تا به جهاد خودکفایی نزاجا معرفی کنیم و در صورت لزوم به تولید انبوه برسانیم تا در چرخه دفاعی کشورمان مورد استفاده قرار گیرد.
امیر سرتیپ حیدری در خصوص آموزشگاه ۰۱ شهدای نزاجا گفت: این مرکز افرادی را که دارای تحصیلات تکمیلی هستند، مورد آموزش قرار می‌دهد. لذا سعی کردیم تا در این مرکز از فرماندهان با تجربه و با دانش استفاده کنیم.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای بکارگیری سربازان در نزاجا متناسب با مدرک تحصیلی

  • ا
    امید
    ۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶
    دوستان اگر کسی آموزشی صفر یک بوده بگه چجوریه؟بومی باشی هر روز میتونی بری منزل تا فردا صبح یا خیر؟
    • س
      سعید
      ۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۰
      حرف نداره بهترین مرکز آموزش افتادی
      آره تو کل این 2 ماه شاید 5 یا 6 شب مجبور باشی بمونی واسه نگهبانی
      • ا
        امید
        ۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۳
        مرسی عزیز
      • ن
        ناصر
        ۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۶
        من نبودم ولی اینطور که میگن اردو گردشیه

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ