به دنبال جذب نیرو در وزارت جهاد کشاورزی هستیم

۲ نظر

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت:با تمام توان به دنبال جذب نیرو هستیم و در این راستا مجوز جذب برای سازمان امور عشایر را هم پیگیری می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، اسد پاریاد در نخستین دوره آموزشی سیستم‌های اداری(mis) که در بابلسر برگزار شد با بیان اینکه در حوزه امور اداری باید هر لحظه پاسخگوی ارباب رجوع و همکاران باشیم، اظهار کرد: ۷۱ هزار نیرو در وزارت جهاد کشاورزی مشغول فعالیت هستند که نیاز وزارتخانه بیشتر از این عدد است.

وی درباره جذب و استخدام نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی گفت: با تمام توان به دنبال جذب نیرو هستیم و در این راستا مجوز جذب برای سازمان امور عشایر را هم پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی افزود: از سازمان امور اداری و استخدامی کشور درخواست جذب نیروی کار مشخص برای وزارت جهاد کشاورزی کردیم که امیدواریم هرچه سریعتر شاهد این اتفاق باشیم تا بتوانیم برای نیروهای بازنشسته جایگزین داشته باشیم.

منبع: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای به دنبال جذب نیرو در وزارت جهاد کشاورزی هستیم

  • م
    مریم
    ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۴۴
    خدا کنه زود به مرحله اجرا دربیاد خیلی ها منتظرند
    • س
      سودا
      ۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۰:۴۸
      لیسانس صنایع غذایی ورمیدارن کی هست امتحانش؟؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ