بهر‌ه‌مندی ۱۶ هزار و ۶۰۰ نفر از تسهیلات اشتغالزایی در همدان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در استان همدان ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده و ۱۶ هزار و ۶۰۰ نفر از آن بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید احمد توصیفیان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۴۰ دستگاه اجرایی حضور دارند اظهار کرد: نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در مساحت ۳ هزار متر مربع برپا شده است.
وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۰۰ غرفه مشاغل خانگی حاضر شده‌اند ادامه داد: تاکنون ۳۸ هزار مجوز مشاغل خانگی در استان همدان صادر شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: در استان همدان ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و ۱۶ هزار و ۶۰۰ نفر از این تسهیلات اشتغالزایی بهره‌مند شده‌اند.
معاون عمرانی استاندار همدان نیز در ادامه ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه دست‌اندرکاران دستگاه‌های اجرایی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب را به نمایش گذاشتند اظهار کرد: اعتقاد داریم به قدری در این ۴۰ سال اتفاقات بزرگ، جانفشانی و گذشت اتفاق افتاده و حماسه آفریده شده که آن را نمی‌توان در یک نمایشگاه کوچک نشان داد.
محمودرضا عراقی برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب را جلوه‌ای کوچک از دستاورد‌های بزرگ انقلاب دانست و ادامه داد: با افتخار در ۴۰ سالگی انقلاب با اقتدار ایستاده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه هر چقدر دنیا خواست استقلال، آزادی و جمهوری را از ما بگیرد، موفق نشد، تصریح کرد: در پشت این شکست دشمن برای از پای درآوردن کشور، اراده و جانفشانی بسیار زیادی بوده که مردم ما نشان دادند.
معاون عمرانی استاندار همدان با تاکید بر اینکه امروز روز همدلی است و این انقلاب را باید به دست صاحب آن حضرت(عج) بدهیم و با اقتدار پیش برویم افزود: امیدواریم سال‌های سال نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی افتتاح شود.
نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی با حضور مسوولان استانی از جمله رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مدیرکل محیط زیست استان همدان، مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ... افتتاح شد.
این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان پذیرای علاقمندان است.

منبع : خبرگزاری فارس

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ