بنیاد برکت ۳۰۰ طرح مشاغل خانگی را در قم اجرا می‌کند

بهشتی گفت:اشتغال خانگی در مناطق محروم نیز از دیگر طرح‌هایی است که قرار است با مشارکت بنیاد برکت انجام شود،در مرحله اول بنیاد برکت۳۰۰ طرح مشاغل خانگی را در قم اجرا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم امروز در حاشیه نشست با مدیرعامل بنیاد برکت گفت: پس از اجرای تعدادی از طرح‌های آبرسانی و آموزشی در قم، این بنیاد اجرای تعدادی پروژه دیگر را در مناطق محروم به صورت مشارکتی پذیرفته است.

وی عنوان کرد: بازسازی بیمارستان الزهرا (س) در منطقه امامزاده ابراهیم از جمله این طرح هاست که قرار است با مشارکت بنیاد برکت و خیرین اجرا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: استفاده از ظرفیت دام شهر با توجه به مشکلاتی که در ماه‌های اخیر ایجاد شده، از دیگر پروژه‌های مشارکتی با بنیاد برکت است.

بهشتی ابراز کرد: اشتغال خانگی در مناطق محروم نیز از دیگر طرح‌هایی است که قرار است با مشارکت بنیاد برکت انجام شود،در مرحله اول بنیاد برکت ۳۰۰ طرح مشاغل خانگی را در قم اجرا می‌کند.

بهشتی تصریح کرد: ۳۸۴ کاروانسرای دامی دام شهر بلا استفاده است که قرار است با مشارکت بنیاد برکت به چرخه استفاده برگردد.

بنیاد برکت در سال‌های گذشته، آبرسانی به ۱۵ روستای بخش سلفچگان و ساخت تعدادی واحد آموزشی را در مناطق محروم قم انجام داده است.

در این جلسه جعفری مدیرعامل بنیاد برکت از ایجاد ۳۰ هزار شغل در کشور توسط این بنیاد خبر داد و گفت: اساس کار ما، استفاده از ظرفیت‌های موجود یا بلااستفاده است و به هیچ وجه به دنبال ایجاد زیرساخت‌های جدید نیستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ