بزودی حقوق عقب افتاده کارگران مترو پرداخت می شود

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: تلاش می‌کنیم مطالبات پیمانکاران مترو را سبک کنیم تا آنها بتوانند به زودی حقوق عقب افتاده کارگران را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، شهروندان در "فارس من" خواستار رسیدگی به معضل عدم دریافت حقوق کارکنان پروژه احداث نیمه شمالی خط ۳ مترو شدند.
هموطنان عنوان کردند«کارکنان و کارگران پروژه احداث متروی خط ۳ نیمه شمالی تهران به مدت ۱۵ ماه حقوق و مطالبات خود را دریافت نکرده اند و خواهان حق خود هستند و هیچ مسئولی جوابگو نیستند.»
علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در این باره به خبرنگار فارس، گفت: نیمه شمالی خط ۳ مترو افتتاح شده است اما کارهای باقی‌ماند‌ه‌ای در این محور وجود دارد و پیمانکار مشغول فعالیت است.
وی با بیان اینکه بسیاری از تسویه‌حساب‌ها با پیمانکار صورت گرفته است، گفت: پیمانکار هنوز به برخی از کارگران پول پرداخت نکرده است و حقوق آنها ماه‌هاست که به تعویق افتاده است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه بضاعت نداریم که هر ماه به پیمانکاران پول بدهیم، گفت: اما این را هم بگویم که پیمانکار این بخش مطالبات زیادی از ما ندارد وقتی هم که پیمانکاران از ما پول را دریافت می‌کنند خرج‌های مختلف دارند.
امام در پاسخ به این پرسش که مترو در این باره نظارت نمی کند، گفت: در دو سال اخیر در این مساله ورود کردیم اما پیمانکاران ارتباط مستقیم با کارگران دارند اما تاکید می کنم که مذاکراتی با پیمانکاران انجام داده‌ایم.
وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم مطالبات پیمانکاران را سبک کنیم تا پیمانکاران بتوانند به زودی حقوق کارگران را پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ