برگزاری هشتمین دوره مهارت آموزی سربازان ارتش

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، از برگزاری هشتمین دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه با آموزش مبانی تئوری و عملی تجارت الکترونیک، توسط این اداره کل خبر داد.


به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، ابراهیم ادریسی، سرپرست اداره کل ICT این استان با ذکر این مطلب گفت: محتوای دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه، بر اساس سرفصل های دانشکده پست و مخابرات و نیازهای روز بازار کار، برنامه ریزی شده است که شرکت کنندگان در این دوره را جهت توسعه کسب و کارهای مبتنی بر تجارت الکترونیک و بر بستر ICT آماده می کند.
وی با اشاره به تاکید وزارت ارتباطات بر کارآفرینی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: سربازان وظیفه ای که در این دوره شرکت می کنند، علاوه بر یادگیری مفاهیم تئوری توسعه تجارت الکترونیک، طراحی و توسعه وب سایت های فروش آنلاین را نیز به صورت عملی فرا می گیرند.

ادریسی با اشاره به تسهیلات وزارت ارتباطات به افراد حقیقی که در زمینه توسعه تجارت الکترونیک فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: فراگیران دوره تجارت الکترونیک، می توانند با توسعه و طراحی برنامه های کاربردی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی و ثبت نام در سامانه توان آفرین، از تسهیلات وزارت ارتباطات برای ارتقاء کسب و کار خود استفاده کند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ