برگزاری نشست هماهنگی اجرای فاز الگوی نوین طرح توسعه‌ی مشاغل خانگی جهاددانشگاهی ایلام

۱ نظر

نشست هماهنگی اجرای فاز ۲ و ۳ الگوی نوین طرح توسعه‌ی مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی ایلام با حضور جمعی مدیران استان برگزار شد.


به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام نشست هماهنگی اجرای فاز ۲ و ۳ الگوی نوین طرح توسعه‌ی مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی ایلام با حضور جمعی مدیران ، شادیوند مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری، طهماسبی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مهندس شیرخانی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، قائم مقام اداره کار، معاون اشتغال اداره کار ، دکتر محمدی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و مهندس حسینی رییس جهاد دانشگاهی استان ۱۴ آذر برگزار شد.
مهندس حسینی گفت: در این مرحله کار به پوسته سخت خود رسیده است و موفقیت طرح و نشاندن لبخند بر لب متقاضیان و نیازمندان و توسعه اشتغال استان با این طرح قابل دستیابی است.
وی با اشاره به مشکلات کار در حوزه اقتصاد در استانهای کمتر توسعه یافته از جمله ایلام تاکید کرد: توجه و حمایت نهادهای حاکمیتی مطالبه اصلی ما جهت تسهیل در فرایند اختصاص منابع مورد نیاز اجرای طرح می باشد.
حسینی جلوگیری از اتلاف منابع و هدفگذاری دقیق در تزریق منابع را ویژگی ذاتی این طرح عنوان کرده و اضافه کرد: اطمینان می دهم که این طرح یک فرصت خوب برای رفع بخشی از مشکلات اشتغال استان است، و با وجود موانع و مشکلات عدیده همکاری و همدلی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتمایی استان با جهاد دانشگاهی موجب تسهیل اجرای طرح تا این مرحله شده است.
رییس جهاد دانشگاهی ایلام یکی از موانع پیشروی طرح را کمبود منابع عنوان کرده و افزود: در حال حاضر تسریع در فرایند اعطای تسهیلات به متقاضیان الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی یک ضرورت اساسی است و رفع این مشکل نیازمند قدرت حاکمیتی و همکاری همدلانه دستگاهای اجرایی متولی امر جهت صدور مجوزهای لازم در کوتاه ترین زمان ممکن است.

منبع : بازارکار

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای برگزاری نشست هماهنگی اجرای فاز الگوی نوین طرح توسعه‌ی مشاغل خانگی جهاددانشگاهی ایلام

  • ح
    حسن
    ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۲۳:۲۳
    دوستان ببخشید اتفاقی راهم به این صفحه خورده.
    من مدرکمو نگرفتم برای این استخدامی هم امتحان ندادم.
    تو هیچ مرحله ای هم تو زندگی موفق نبودم چه برسه به مرحله اول.
    هیچ وقت حد و نصاب رو با هم نیاوردم
    به نظر شما تکمیل ظرفیت قبول میشم
    تووخدا جواب بدین

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ