برگزاری آزمون توانمندسازی آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان بوشهر

۲ نظر

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آزمون مجدد دوره توانمند سازی آموزش دهندگان دوره‌های سوادآموزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا دانش فر صبح شنبه در بازدید از کلاس‌های سواد آموزی بخش مرکزی شهرستان بوشهر اظهار داشت: با تصمیم سازمان مرکزی نهضت سوادآموزی کشور امکان ثبت نام مجدد و شرکت در آزمون دوره آموزش مجازی توانمند سازی آموزش دهندگان دوره های سواد آموزی در بوشهر فراهم شد.

معاون سوادآموزی استان بوشهر، مهلت پیش آمده برای ثبت‌نام در آزمون دوره توانمندسازی را غیرقابل تمدید دانست و افزود: در حال حاضر این آخرین فرصت برای افرادی است که در آزمون قبلی شرکت نکرده و یا در آزمون شرکت داشته ولی موفق به کسب نمره قبولی نشده‌اند تا در آزمون شرکت کرده و گواهینامه مهارت خود را اخذ کنند.

وی با اشاره به نتایج بدست آمده از برگزاری آزمون مهارت‌ها، فنون تدریس، اصول کلاس داری، گفت: تاکنون ۳۸۲ نفر موفق به کسب گواهینامه مهارت خود از جهاد دانشگاهی استان بوشهر شده‌اند.

دانش‌فر با تاکید بر اینکه از این پس شرط اصلی ادامه همکاری هر فرد بعنوان آموزش دهنده هم استانی با سوادآموزی داشتن گواهینامه مهارت از جهاددانشگاهی استان بوشهر است، اضافه کرد: از روز بعد از اعلام نتیجه برگزاری آزمون( ۱۷شهریور سال جاری) آموزش دهندگانی که در آزمون شرکت نداشته و موفق به دریافت گواهینامه مهارت نشده‌اند نمی‌توانند با سوادآموزی همکاری داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: افرادی که موفق به کسب نمره حد نصاب قبولی شوند، گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای معتبر با عنوان فنون و مهارت های تدریس به مدت ۱۲۶ ساعت دریافت خواهند کرد.

وی گفت: آزمون پایانی دوره توانمند سازی روز شنبه مورخ هفدهم شهریور ماه سال جاری همزمان با روز جهانی سوادآموزی بصورت حضوری در مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استانداری بوشهر برگزار خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای برگزاری آزمون توانمندسازی آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان بوشهر

  • س
    سرو
    ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۲۱
    سلام.این امتحان توانمند سازی که توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد چه شد؟انهایی که قبول شدند چه؟
    سال ۹۳ و ۹۴ چه؟؟؟
    لطفا و خواهشا به همه توجه کنید نه یک عده از سال های خاص
    • ش
      شیراوندی راد
      ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹
      باسلام خدمت اساتید عزیز.
      من ۲دوره قبل سال ۹۲نهضت داشتم از سال ۹۴به بعد هم به عنوان مربی برون سازمانی در اموزش پرورش تدریس کردم به نظر اساتید من راهی برای جذب در اموزش پرورش دارم.لطفا راهنمایی فرمایید
      با تشکر فراوان

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ