برگزاری آزمون استخدامی کارکنان دولت در جهاد دانشگاهی لامرد

۲ نظر

رئیس جهاد دانشگاهی لامردگفت: برگزاری ششمین آزمون استخدامی کارکنان دولت، توسط جهاد دانشگاهی برای اولین بار در شهرستان لامرد انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، مهدی علی‌پور بعداز ظهرامروز در دیدار با امام جمعه موقت لامرد به ارائه گزارش عملکرد، معرفی جهاد دانشگاهی و ظرفیت‌های این نهاد در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی و اشتغال پرداخت و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۵۹ به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره)، زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد و رسالت این نهاد بر اساس آنچه در اساسنامه‌اش آمده فعالیت‌های فرهنگی و تحقیقاتی به‌منظور اسلامی شدن دانشگاه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جهاد دانشگاهی را به‌عنوان پلی میان دانشگاه و بخش صنعتی-خدماتی کشور معرفی کرده است، گفت: علاوه بر این انجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی هم بر عهده این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز جهاد دانشگاهی لامرد، در سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و آموزش‌های تخصصی و عمومی را ویژه شهروندان در دستور کار خود قرارداد.

رئیس جهاد دانشگاهی لامرد با اشاره به اینکه تاکنون توسط این مرکز دانش‌آموختگان زیادی به جامعه تحویل داده‌شده که شاهد اشتغال آن‌ها در عرصه خدمت، صنعت و دانشگاه هستیم، گفت: با توجه به کوتاه‌مدت و فشرده بودن دوره‌ها، زمان کمتری نسبت به یادگیری و استفاده از دوره‌ها به طول می‌انجامد و بهره‌وری بیشتری دارد.

علی‌پور کیفیت و تخصص در آموزش را یکی از مراتب مهم مراکز جهاد دانشگاهی برشمرد و تصریح کرد: جهاد دانشگاهی این ظرفیت را دارد که کل شهرستان و منطقه جنوب استان و حتی کشور را تحت پوشش قرار بدهد و می‌تواند فراگیران بیشتری را جذب کند.

وی اضافه کرد: تمام اساتید این مرکز از مدرسان خبره و مجرب شهرستان بوده و جهت بهره‌مندی عموم و فراگیر شدن این دوره‌ها تخفیفاتی به خانواده شهدا، ایثارگران، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و دانشجویان و طلاب ارائه می‌شود.

علی‌پور با اشاره به اینکه حمایت از جهاد دانشگاهی باعث پیشرفت شهرستان می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری ششمین آزمون استخدامی کارکنان دولت، توسط جهاد دانشگاهی برای اولین بار در شهرستان لامرد انجام می‌شود.

امام جمعه موقت لامرد نیز دراین دیدار ضمن استقبال از خدمات صورت گرفته جهاد دانشگاهی اظهارداشت: آموزش دادن در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان بسیار کار مفید و ارزشمندی است و اثرات بی‌شماری در مسائل اجتماعی و فرهنگی به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن علوی افزود: جهاد دانشگاهی از اول انقلاب تا به امروز خدمات و فعالیت‌های ارزنده‌ای انجام داده و روزبه‌روز در حال پیشرفت و ترقی جهت آبادی این مرزوبوم است.

وی ضمن تشویق کارکنان و مسوولان نسبت به انجام امورات مردم اظهار داشت: هر کار و عملی که موجب خرسندی و رضایت مردم است را در دستور کار قرار بدهید و بنده نیز حمایت می‌کنم.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد دانشگاهی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای برگزاری آزمون استخدامی کارکنان دولت در جهاد دانشگاهی لامرد

  • ن
    نیلوفر بخشی
    ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱
    زمان برگزاری ازمون کیه؟
    • ن
      نیلوفر بخشی
      ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰
      تاریخ دقیق ازمون میخواستم بدونم کیه؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ