برقراری حق منطقه جنگی برای کارمندان آموزش و پرورش استان بوشهر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حق منطقه جنگی برای شهرستان های اعلام شده کارمندان شاغل آموزش و پرورش در استان بوشهر برقرار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طراوت صبح سه‌شنبه در جمع مدیران آموزش و پرورش اظهار داشت: حق منطقه جنگی برای همه کارمندان شاغل آموزش و پرورش در شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم و منطقه خارگ استان بوشهر برقرار شد.

وی ادامه داد: تاکنون حق منطقه جنگی برای همه کارمندان دولت در شهرستان‌های اعلام شده در آموزش و پرورش استان اجرایی نشده بود که با پیگیری های مدیرکل آموزش و پرورش استان این مهم مورد موافقت مسئولان قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بیان داشت: با توجه به مکاتبات متعدد و پیگیری های مداوم آموزش و پرورش استان با وزارت آموزش و پرورش مبنی بر صدور احکام منطقه جنگی ۲۰ و ۲۵ درصد برای فرهنگیان مناطق تعیین شده این احکام صادر شد.

وی با بیان اینکه برقراری حق منطقه جنگی کارمندان دولت از درخواست‌های بحق کارمندان دولت در این شهرستان‌ها بود اظهار داشت: مقرر شده از اول شهریور ماه سال جاری در احکام حقوقی کارمندان لحاظ و از این پس در برگ حقوقی آنان پرداخت شود.

این مقام مسئول گفت: تمام سعی ما در مجموعه آموزش و پرورش استان بر این است که با انجام کارهای اداری در پایان آذرماه این مبلغ در حقوق کارمندان شهرستان های تعیین شده لحاظ شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: برقراری این حق موجب افزایش حقوق و مزایای کارمندان و نیز تقویت راندمان کاری و ایجاد انگیزه بیشتر در آنان می شود.

طراوت با اشاره به نامه ستادکل نیروهای مسلح ابراز داشت: در راستای اجرایی بند الف ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تعیین محدوده مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور جبران عقب افتادگی استان‌ها تا پایان سال اول اجرای قانون به سازمان و امنیتی درگیر در دوران دفاع مقدس شهرستان های دیلم، گناوه، بوشهر و منطقه خارگ در استان بوشهر مشمول اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه فهرست این مناطق در هر دوره برنامه پنج ساله با پیشنهاد سازمان به تصویب هیات وزیران رسیده است خاطرنشان کرد: فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلین آنها دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند تا به میزان ۲۵ درصد امتیاز حقوق ثابت و برای سایر مشاغل تا ۲۰ درصد حقوق ثابت هرکدام از کارمندان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ