بدنبال ایجاد ۴۴۵ هزار شغل جدید هستیم

۱ نظر
خبرگزاری برنا : واعظی با اشاره به تعریف ۱۲۰ پروژه در قالب اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: با شدت به دنبال پیاده سازی این پروژه ها هستیم و در این میان در سال جاری به دنبال ایجاد ۴۴۵ هزار شغل هستیم. به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی با بیان اینکه کشور در عرصه های مختلف صنعتی، کشاورزی و ارتباطات بین المللی در سالهای گذشته آسیب زیادی دیده بود، افزود: در دولت یازدهم تلاش شد با پشتوانه رهبری و با حفظ ارزش های ملی و مذهبی این شرایط ترمیم شود. وی با اشاره به وضعیت و اثراتی که تحریم بر کشور وارد کرده بود، گفت: دولت در جهت حفظ ایجاد ثبات، آرامش، امنیت و همبستگی بین اقشار مختلف جامعه و دستیابی به رونق اقتصادی تلاش کرد و در این مدت بهبود روابط با کشورهای منطقه و جهان به ویژه کشورهای اسلامی را در دستور کار دارد. واعظی از تلاش وزارت در جهت رفع شکاف بین شهرهای بزرگ و کوچک خبر داد و افزود: جهت رشد اقتصادی دولت تلاش چشمگیری داشت و موفقیت های قابل توجهی مانند افزایش رشد اقتصادی ۴ درصدی حاصل شد. واعظی با اشاره به سرمایه گذاریهای انجام شده در استان مرکزی نیز گفت: سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی نسخه راهگشای مشکلات کشور است و برنامه ششم توسعه نیز با نگاه به این سند تنظیم شد. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی یک استان اقتصادی و مولد است برای توسعه زیر ساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه های خاصی خواهیم داشت . وی گفت: پهنای باند اینترنت استان شش برابر شده و در این میان ۱۰۸۱ روستا دارای تلفن و ۲۵۷ روستا به شبکه اینترنت دسترسی دارند. وی از اتصال ۳۲۳ روستا به شبکه اینترنت تا سه ماه آینده خبر داد و افزود: ۲۱ شهر استان مرکزی به نسل سوم تلفن همراه ۲ شهر به نسل چهارم دسترسی دارند. همچنین ۳۲۳ کیلومتر فیبر نوری در این استان کشیده شده که امروز ۱۳۲ کیلومتر آن افتتاح می شود. وزیر ارتباطات گفت: تا پایان دولت یازدهم تلاش داریم تمام روستاهای بالای ۱۵ خانوار را پوشش اینترنت پرسرعت داده و حدرد ۲هزار و ۹۰۰ کیلومتر فیبر نوری در بین شهرها بکشیم. وی گفت: تا پایان دولت نیز نسل سوم تلفن همراه در تمام استان و برای ۵ شهر نسل چهارم فعال میشود و ۱۹۰۰ میلیارد ریال تا پایان دولت سرمایه گذاری می کنیم. وی افزرد: با توجه به وجود دانشگاه های معتبر و فارغ التحصیلان حوزه ict در استان میتوان ، شرکتهای دانش بنیان ایجاد کرد یا با ایجاد کنسرسیوم با شرکت های سایر استان ها و تهران موجبات اشتغال بیشتر این استان را در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم کرد . لازم به ذکر است، واعظی در سفر یک روزه به استان مرکزی، در گلزار شهدای این استان حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه بر سر مزار شهدا یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای بدنبال ایجاد ۴۴۵ هزار شغل جدید هستیم

  • ع
    علی
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶
    ما فارغ التحصیلان رشته ی ict بدبخترین و سوخته ترین نسل هستیم.چرا که هیچ یک از دولت های قبل و الان کاری برای ما نکرد.من الان 5سال که مدرکم رو گرفتم اما هرجا میرم با تعجب میپرسن ict چی هست اصلا.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ