بازنشستگی ۵۵۰ هزار کارمند طی یکسال و نیم آینده

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: طی یکسال و نیم آینده ۵۵۰ هزار نفر از کارمندان و کارکنان در کشور بازنشسته و به لیست حقوق بگیران این صندوق اضافه می شوند.


جمشید تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی یکسال و نیم آینده ۵۵۰ هزار نفر بازنشسته می شوند اظهار داشت: تاکنون کارهای خوبی در بحث بازنشستگان در حال انجام است و قانون خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال تکمیل شدن است و ما نظرات کانون ها را منتقل کردیم و امیدواریم کمیسیون جمع بندی خوبی داشته باشد و در صحن مجلس شاهد تصویب قانون پیشرفته و جامعی برای بازنشستگان باشیم.
وی با تاکید بر لزوم توجه به معیشت بازنشستگان ادامه داد: تاکنون برای همسان سازی حقوق بازنشستگان پنج هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت و مجلس اختصاص داده شده و حقوق ۹۰۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید که این سه درصد جمعیت را شامل می شود و همچنین حقوق های یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی نیز به دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.
نقی زاده تصریح کرد: برای همسان سازی حقوق کل بازنشتگان به ۳۰ هزار میلیاد تومان اعتبار نیاز است و درخواست ما امسال از مجلس و دولت در بودجه سال آینده درنظرگرفتن ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ