بازنشستگانی که به خاطر چند روز از طرح رتبه بندی معلمان جاماندند

۴ نظر
خبرگزاری خبرآنلاین : به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بسیاری از معلمانی که از طرح رتبه بندی به خاطر چند روز زودتر از اجرای طرح بازنشسته شدن بازماندند شکایتشان را در سرویس مشکلات مردم خبرگزاری ثبت کرده اند. یکی از آنها اعتراضش را اینطور بیان کرده: ما عده ای از بازنشستگانی هستیم که پایان شهریور ماه بازنشسته شدیم و بعد از این همه صبر کردن، طرح رتبه بندی از اول مهر اجرا شد! یعنی به خاطر چند روز این طرف و آن طرف از مزایای این طرح بازماندیم. آموزش و پرورش برنامه ای برای ما که به خاطر یک ماه از طرح جاماندیم ندارد؟مدیر کل امور اداری آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال به خبرآنلاین می گوید: در مصوبه ای که هیات دولت در برج ۲ سال ۹۴ اعلام کرد، اعلام شده که طرح رتبه بندی معلمین از اول مهر ۹۴ اجرا می شود و طبق بند یک این مصوبه، مشمولان طرح طبقه بندی معلمان شامل آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان امور تربیتی، مشاوران، مراقبان سلامت، مدیران و معاونان مدارس و مجتمع های آموزشی و تربیتی بر اساس ضوابطی که به تصویب هیات وزیران می رسد، در پنج رتبه مقدماتی، پایه، ارشد، خبره و عالی رتبه بندی حرفه ای می شوند. او ادامه می دهد: در بند دوم این مصوبه آمده که مشمولانی که بر اساس ضوابط مصوب در یکی از این رتبه ها قرار می گیرند، به ترتیب از ۱۵، ۲۵، ۳۵ و ۵۰ درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه سال ۱۳۹۴ برخوردار خواهند شد. به گفته مدیر کل امور اداری آموزش و پرورش به موجب این مصوبه رتبه بندی تنها برای کسانی است که از اول مهرماه ۹۴ شاغل باشند و اگر نباشند، طبیعتا مشمول نیستند. به گزارش خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری این مصوبه را در تاریخ ۲/۲/۱۳۹۴ برای اجرا به وزارتخانه های آموزش وپرورش و علوم تحقیقات وفناوری وسازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور ابلاغ کرده است

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای بازنشستگانی که به خاطر چند روز از طرح رتبه بندی معلمان جاماندند

  • ب
    بازنشسته اسفند93
    ۴ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۱۴
    ما6ماه ازسال 93رادرآموزش وپرورش خدمت کرده ایم عادلانه نیست ازطرح رتبه بندی محروم شویم
    • ب
      بازنشسته
      ۴ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۰۷
      افرادی که اسفند93بازنشسته شدندازاضافه حکم فروردین94وطرح رتبه بندی محروم شدندوزیان زیادی درحقوق بازنشستگی وپاداش متحمل شدند.چراحکم بازنشستگی ایشان 27اسفند93زده شد؟
      • ر
        رمصان زاده
        ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۰:۰۱
        سال 1364 ما وارد دانشسرا شدیم .در سال 68 بنده و تعداد اندکی خرداد قبول شدیم کاش نمیشدیم و اول مهر 94 باز نشسته میشویم.کلیه افرادی که تجدید آوردند و یا مشکل گزینش داشتند با چند ماه تاخیر بازنشسته میشوند و مشمول رتبه بندی میشوند.
        • ع
          علی
          ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۶
          لطفا برای مدارک کارشناسی ارشد با مدارک مرتبط با رشته تدریس امتیازی در نظر گ فته شود.

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ